اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

راه‌اندازی فاز اول تالار بزرگ شهر اردبیل در سال آینده

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: فاز اول این پروژه عظیم مرداد ماه سال آینده به شرط تامین اعتبار مناسب به بهره‌برداری می‌رسد.

راه‌اندازی فاز اول تالار بزرگ شهر اردبیل در سال آینده

سید حسین صابری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:  مجتمع باغ عارف نیز که به دست مسکن و شهرسازی در حال احداث است خرداد سال آینده افتتاح می‌شود.

وی پروژه اورژانس اجتماعی بهزیستی را از پروژه‌های مهر ماندگار توصیف کرد و یادآور شد: پروژه سه راهی صحرا تا امیر‌کندی تا شهریور ماه به بهره‌برداری رسیده و پروژه‌های چهار خطه شدن راه نیر – سراب، نمین – آق‌چای، اردبیل- فیروز‌آباد، تقاطع غیر‌هم‌سطح نمین ـ هیر، اسلام‌آباد به ترتیب و با تکمیل آنها تا آخر شهریور ماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهند شد.

رئیس شورای اداری استان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در خصوص آسفالت راه روستایی بالای 50 خانوار نیز خاطرنشان کرد:‌ 127 روستای بالای 50 خانوار با تامین اعتبارات استانی و ملی تا مرداد ماه سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

صابری به پروژه توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی به عنوان تنها پروژه جدی اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان اشاره کرد و افزود: ‌اتصال راه‌آهن میانه – اردبیل از پروژه‌های اساسی مهر ماندگار است که امیدواریم این پروژه اثر‌گذار در توسعه استان در وعده داده شده از سوی وزیر راه و شهر‌سازی تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

این مسئول بیمارستان 120 تخت‌خوابی پارس‌آباد را از دیگر پروژه‌های مهر ماندگار توصیف کرد و بیان داشت:‌ پیشرفت فیزیکی این پروژه در سال‌های اخیر بد نبوده است که اگر سرعت اجرای پروژه و رفع برخی از نواقص بروکراسی اداری بدهیم این پروژه نیز تا سال آینده تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

رئیس ستاد مهر ماندگار استان در خصوص تعهدات نوسازی مدارس نیز عنوان کرد: تکمیل مدارس شبانه‌روزی سرعین، بیله‌سوار،‌ پارس‌آباد،‌ اصلاندوز، خلخال، شاهرود،‌ کوثر، گرمی،‌لاهرود، رضی و ناحیه دو اردبیل در اولویت تکمیل است که 10 مورد آنها تا مهر ماه امسال و مابقی نیز تا دهه فجر تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

صابری در مورد پروژه‌های مهر ماندگار دانشگاه علوم پزشکی نیز به خبرنگار فارس تصریح کرد: ساختمان دانشکده علوم پایه پزشکی، ساختمان خوابگاه 120 نفری این دانشگاه، بیمارستان ترومای اردبیل، بخش درمانی اصلاندوز، انگوت، هیر و مرکز فوریت‌های پزشکی چند شهر تا خرداد سال آینده تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی در پایان از مدیران اجرایی استان خواست به صورت شفاف،‌ روشن به سرانجام رسیدن پروژه‌ها را تعهد کرده و از دادن وعده‌های غیر‌واقع و غیر‌عملی به مردم پرهیز کنند چرا که ما قرار است با تایید نهایی لیست ماهانه جلسات اطلاع‌رسانی مهر ماندگار را اجرا کرده و از روند پروژه‌ها بازدید داشته باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول