اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهار سال ‌جاری

مراجعان تصادفی در آمل 17 درصد رشد داشت

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان مازندران گفت: میزان مراجعان تصادفات در بهار امسال نسبت به مدت مشابه به بیمارستان 17 شهریور 17 درصد رشد داشته است.

مراجعان تصادفی در آمل 17 درصد رشد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شهرام کاشانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال یک‌هزار و 157 مورد مراجعان بر اثر حوادث رانندگی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند، گفت: از این تعداد 37 نفر بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اعلام اینکه کل مراجعان به اورژانس بیمارستان در سه ماه نخست سال جاری 20 هزار و 690 نفر بودند، عنوان کرد: از این تعداد یک‌هزار و 157 نفر، افرادی بودند که به علت تصادف به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: 37 نفر آنان بر اثر جراحت‌های شدید در بدو ورود و یا در بخش‌های ویژه فوت کردند.

کاشانی با اشاره به اینکه بقیه این افراد حادثه دیده ناشی از تصادف یا در بخش بستری شده و بعد از درمان چند روزه ترخیص و یا با درمان سرپایی در اورژانس مرخص شدند، بیان داشت: تعداد تصادفات در مقایسه با آمار سال گذشته که یک‌هزار و 174 نفر بوده 17 نفر افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان مازندران تاکید کرد: البته این افزایش دلیلی بر افزایش میزان تصادفات در کشور نیست و تنها تعداد مراجعان ناشی از تصادفات در آمل را فقط به بیمارستان 17شهریور نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه درصد اشغال تخت کل بیمارستان 82 درصد بوده، تصریح کرد: از بین درصد اشغال تخت بخش‌ها، مانند همیشه بخش ای‌سی‌یو با 96 درصد بیشترین درصد اشغال تخت را به خود اختصاص داد.

کاشانی متذکر شد: همچنین تعداد مراجعان به درمانگاه تخصصی بیمارستان در بهار 91 برای ویزیت‌های تخصصی 9 هزار و 612 نفر بودند که از تعداد ویزیت‌های درمانگاه تخصصی درمانگاه ارتوپدی با 3 هزار و 318 ویزیت بیشترین مراجعه‌کننده را به خود اختصاص داد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: تعداد اعمال جراحی‌های انجام شده در اتاق عمل بیمارستان در سه ماه نخست سال نیز 4 هزار و 94 جراحی بود.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول