اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید معاون توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور مقرر شد

رفع نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی روستای خسروآباد طبس

خبرگزاری فارس: سرانجام با دستور معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی روستای خسروآباد طبس که تاکنون جان شش نفر را گرفته است برطرف می‌شود.

رفع نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی روستای خسروآباد طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، خیراله خادمی که برای بررسی مشکلات راه‌های طبس به این شهرستان سفر کرده است، در بازدید از سه‌راهی روستای خسروآباد طبس دستور رفع این نقطه حادثه‌خیز را صادر کرد.

همچنین نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی با حضور در روستای خسروآباد طبس، در محل آرامگاه محمود کاظمی برادر شهید علیرضا کاظمی از اهالی روستای خسروآباد طبس و آخرین قربانی سه‌راهی این روستا و همچنین منزل خانواده وی حاضر شدند.

محمدعلی عبداله‌زاده ضمن اطلاع از مشکلات خانواده محمود کاظمی، در راستای برقراری مستمری بیمه برای خانواده این مرحوم و نیز پرداخت باقیمانده اقساط تسهیلات وی قول مساعدت داد.

سه‌راهی روستای خسروآباد طبس که در پنج کیلومتری شهر طبس و در حاشیه جاده مواصلاتی طبس - دیهوک واقع شده به دلیل پیچ نامناسب و اتصال چند فرعی و نیز سرعت بالای خودروهای بین‌شهری، همواره آبستن سوانح جاده‌ای متعددی است به گونه‌ای که طی چند سال اخیر حداقل شش حادثه منجر به فوت در این منطقه به وقوع پیوسته است.

محمود کاظمی برادر شهید علیرضا کاظمی از اهالی روستای خسروآباد طبس، آخرین قربانی سه‌راهی مرگ است که در صبح روز شنبه دهم تیر ماه هنگامی که به‌ وسیله یک دستگاه موتورسیکلت قصد خروج از روستا و ورود به جاده طبس - دیهوک را داشت به دلیل عدم رعایت سرعت حداکثر 60 کیلومتر از سوی راننده خودروی سواری و عدم دید کافی، این حادثه اتفاق افتاد و جان خود را از دست داد.

مردم روستای خسروآباد طبس در مراسم تشییع آخرین قربانی سه‌راهی این روستا رسما اعلام کرده بودند که در صورت عدم مشاهده اقدام عملی برای رفع نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی روستای خسروآباد طبس طی حداکثر 10 روز آینده، جاده طبس - دیهوک را تا زمان مشخص شدن وضعیت می‌بندند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول