اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی پروژه مهر شهرستان دشتستان:

زیرساخت‌های لازم برای اجرای تحول بنیادین در دشتستان مهیاست

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی پروژه مهر شهرستان دشتستان گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تمام شرایط لازم و زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای تحول بنیادین در این شهرستان مهیاست.

زیرساخت‌های لازم برای اجرای تحول بنیادین در دشتستان مهیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباس ذبیحی در نشست با مدیران آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: پروژه بازگشایی مدارس فرآیندی گسترده و جامع است و مدیران آموزش و پرورش و پروژه مهر باید با تمام توان زمینه مناسب را برای بازگشایی مدارس ایجاد کنند.

مسئول اجرایی پروژه مهر شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: هدف ما فراهم کردن شرایط مناسب برای بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس و اطلاع‌رسانی به موقع در همه زمینه‌ها از جمله نظام جدید و تحول بنیادین بوده تا دانش‌آموزان با شور و اشتیاق آماده ورود به مدرسه باشند.

ذبیحی ابراز داشت: توجه به مدارس و تلاش برای رفع مشکلات و نیازهای ایشان از اهم مسائلی است که در پروژه مهر 91 شهرستان دشتستان مورد توجه قرار گرفته و تمام برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این راستا معطوف است.

وی همکاری مدیران مدارس به منظور آغاز هر چه بهتر سال تحصیلی جدید را ضروری دانست و اضافه کرد: برای آغاز هر چه بهتر سال تحصیلی جدید با مدیران و معاونین مدارس جلساتی برگزار خواهیم کرد و در این جلسات ایشان را برای زمینه‌سازی مناسب به منظور آغاز هر چه بهتر سال تحصیلی توجیه خواهیم کرد.

این مسئول گفت: همانگونه که ستاد پروژه مهر در اداره آموزش و پرورش تشکیل شده تا امور مربوط به سازماندهی نیروهای انسانی، ساماندهی فضاهای آموزشی و مسایل مختلف پیرامون ثبت‌نام را انجام دهد، لازم است مدارس نیز به طور دقیق این برنامه منسجم، منظم و جامع را در طول تابستان اجرا کرده تا با آمادگی بسیار بالا سال تحصیلی 92‌-91 را آغاز کنیم.

مسئول اجرایی پروژه مهر شهرستان دشتستان عنوان کرد: فعالیت‌های ستاد پروژه مهر 91 نیازسنجی و تجهیز مدارس و رفع آنها، توزیع به موقع کتب درسی، تهیه و تنظیم برنامه سالانه توسط مدیران، توزیع نیروی انسانی و تأمین نیازهای واقعی مدارس، برنامه‌ریزی و پیش‌بینی تسهیلات لازم برای رفت و آمد دانش‌آموزان و سرویس معلمان و... است.

ذبیحی تاکید کرد: به منظور عمل هر چه دقیق‌تر به فعالیت‌های مربوطه پروژه مهر شهرستان دشتستان در فصل تابستان به طور مکرر از فعالیت‌های پروژه مهر این شهرستان بازدید خواهیم کرد.

وی متذکر شد: طرح تحول بنیادین گامی بزرگ در شکوفایی آموزش و پرورش است و تمام شرایط و زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در دشتستان مهیا شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول