اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس وی‍ژه دفتر توسعه سازمان ملل متحد:

زندان نسوان ارومیه زندان نمونه کشوری است

خبرگزاری فارس: بازرس وی‍ژه دفتر توسعه سازمان ملل متحد گفت: زندان نسوان ارومیه با توجه به اقدامات انجام گرفته زندان نمونه کشوری است.

زندان نسوان ارومیه زندان نمونه کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هدیه خانقاه‌پناه در بازدید از زندان‌های آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به ساختار فیزیکی مناسب و اقدامات و امکانات بهداشتی دیگر زندان‌های کشور باید از این زندان الگو بگیرند.

وی افزود: این زندان با اقدامات انجام یافته گام‌های بلندی را در بهبود فضای زندان برداشته است.

خانقاه‌پناه اضافه کرد: زندان نسوان ارومیه نخستین زندان در کشور است که کلینیک دندانپزشکی مستقل در آن وجود دارد و این امر نیز قابل تقدیر است.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای برنامه متادون‌درمانی برای طیف گسترده‌ای از زندانیان این مرکز از دیگر برنامه‌های موفق است.

مدیر پروژه ایدز، سل و مالاریای دفتر توسعه مدیرت سازمان ملل متحد و بازرس ویژه این دفتر ادامه داد: این عملکرد مطلوب می‌تواند نشان از توجه ویژه به وضعیت فیزیکی این زندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات بهداشتی زندان‌های آذربایجان غربی قابل تحسین و قدردانی است.

خانقاه‌پناه تصریح کرد: در این بازدید همه چیز حاکی از تطابق عملکرد آن با صندوق جهانی مبارزه با ایدز، سل و مالاریای دفتر توسعه ملل متحد دارد.

مدیر پرو‍ژه صندوق جهانی مبارزه با ایدز، سل و مالاریای دفتر توسعه سازمان ملل متحد در این بازدید سه روزه وضعیت بهداشت و درمان زندان مرکزی ارومیه و نیز چگونگی تعامل این مرکز با صندوق جهانی مبارزه با ایدز، سل و مالاریا را با حضور کارشناس مسئول HIV صندوق جهانی مبارزه با ایدز مستقر در سازمان زندان‌های کشور بررسی کرد.

در این بازدید بازرس وی‍ژه دفتر توسعه سازمان ملل متحد با سرکشی از تمام واحدهای زندان از جمله فرهنگی، فنی و حرفه‌ای، صنایع دستی همچنین سالن‌های جوانان، روان‌درمانی، متادون‌درمانی، 12، نظامی، کارگران نسوان و کانون اصلاح و تربیت با تعدادی از مددجویان دیدار و جویای وضعیت حقوق آنها شد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول