اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان عنوان کرد

افزایش 23 درصدی اقبال کودکان لرستانی به کتاب‌

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان از رشد 23,6 درصدی اعضای بخش کودکان کتابخانه‌های عمومی لرستان خبر داد.

افزایش 23 درصدی اقبال کودکان لرستانی به کتاب‌

رضا دریکوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: تعداد اعضای بخش کودکان کتابخانه‌های عمومی لرستان در خرداد ماه 91، نزدیک به 12 هزار و 700 نفر بوده که نسبت به خرداد ماه سال گذشته 23,6 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 34 باب کتابخانه عمومی (نهادی) در استان ارائه خدمات می‌دهند، گفت: در 13 کتابخانه سالن جداگانه برای کودکان راه‌اندازی شده است و در هشت کتابخانه نیز این بخش در کنار مجموعه فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با اعلام این خبر که به طور کلی در مدت یک ساله مجموعه منابع موجود در بخش کودکان 122 هزار بار امانت داده شده است، افزود: از نظر تعداد نسخه موجود در این بخش نیز رشد حدود 700 درصدی داشته‌ایم، به طوری که از تعدادسه هزار و 960 نسخه در خرداد سال گذشته به 27 هزار و 947 نسخه در خرداد ماه سال جاری افزایش یافته است.

دریکوند اضافه کرد: ضمناً در برخی از کتابخانه‌های عمومی استان، از جمله شهرستان کوهدشت، برنامه‌هایی مانند قصه‌گویی و شاهنامه‌خوانی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول