اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بهزیستی صورت می‌گیرد

ارائه خدمات فیزیوتراپی رایگان در میناب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی میناب از ارائه خدمات فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، مددکاری و مشاوره‌ای رایگان به مناسبت هفته بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

ارائه خدمات فیزیوتراپی رایگان در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، فرزاد افسر پیش از ظهر امروز در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: هفته بهزیستی فرصت مناسبی است تا به ضرورت حرکتی ملی در راستای رسیدن به اهداف سازمان به ویژه در بحث پیشگیری و توانمندسازی پرداخته شود.

وی با بیان اینکه 25 تا 31 تیرماه در تقویم کشور به عنوان هفته بهزیستی گنجانده شده است، افزود: هفته بهزیستی هر سال متناسب با شرایط کشور دارای شعاری کاربردی است که شعار امسال نیز "توانمندسازی با رویکرد حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است.

افسر با بیان اینکه به منظور بزرگداشت هفته بهزیستی با هدف اطلاع‌رسانی در زمینه فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان به عموم مردم برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود، گفت: دیدار کارکنان اداره بهزیستی میناب با امام جمعه و فرماندار با هدف بهره‌گیری از بیانات و راهنمایی‌های ارزنده آنها، حضور در گلزار شهدا، عطرافشانی و غبارروبی قبور آنها و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه عیسی کریمی و جواد فدویان از شهدای بهزیستی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در میناب است.

وی از ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، مددکاری و مشاوره‌ای برای عموم، برگزاری مسابقات ورزشی در سه رشته تنیس روی میز، طناب‌کشی و دو و میدانی ویژه پرسنل، مددجویان و معلولان به عنوان دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی نام برد.

این مسئول افزود: حضور در پایگاه انتقال خون و اهدای خون توسط کارکنان بهزیستی، دیدار با خانواده معظم شهدای بهزیستی و دلجویی از آنان، سرکشی از منازل توانخواهان و مددجویان زیرپوشش بهزیستی و بازدید از مراکز پیشگیری از دیگر برنامه‌های این اداره در طول هفته بهزیستی است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول