اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نجات غریق گچساران عنوان کرد

فعالیت 120 مدرس نجات غریق در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گچساران گفت: بیش از 120 نفر از مدرسان نجات غریق و غواصی در گچساران به صورت فعال و نیمه فعال در گروه آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 120 مدرس نجات غریق در گچساران

علی باشت‌باویان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کسانی که دوره‌های نجات غریق و دیگر رشته‌های امداد و نجات را می‌گذرانند، خود را برای نجات جان انسان‌ها آماده می‌کنند و نجات جان انسان‌ها برگرفته از آموزه‌های دینی ماست.

وی افزود: هیئت نجات غریق و غواصی گچساران آموزش‌های اولیه خود را از گروه سنی شش سال به بالا آغاز کرده است.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گچساران ابراز داشت: رشته نجات غریق و غواصی در گچساران با عنوان دوره مقدماتی در گروه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

باشت‌باویان تصریح کرد: آموزش‌های مقدماتی به دانش‌آموزان در دو گروه سنی هشت تا 12 سال و 12 تا 16 سال ارائه می‌شود.

وی در ادامه گفت: دوره آموزش نجات غریق و غواصی در دو دوره درجه یک و درجه دو برگزار می‌شود و افراد بعد از گذراندن این دوره‌ها با عنوان کمک منجی غریق به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

باشت‌باویان عنوان داشت: همه افراد نجات غریق اول هر سال در زمان گشایش استخرهای شنا برای کسب آمادگی بدنی و روحی در کلاس‌های تخصصی این رشته شرکت می‌کنند تا آموزش‌های کسب‌ شده یک بار دیگر برای آنها بازآموزی شود.

این مسئول ورزشی گچساران زمان ثبت‌نام برای آموزش دوره‌های نجات غریق و غواصی را بعد از تعطیلی مدارس در فصل تابستان عنوان کرد.

باشت‌باویان بیان داشت: داشتن حداقل مهارت در دو رشته کرال سینه و قورباغه برای ثبت‌‌نام داوطلبان آموزش نجات غریق و غواصی لازم و ضروری است.

وی یادآور شد: در حال حاضر افزون بر 120 نفر با عنوان مدرس نجات غریق درجه دو و یک در قسمت آقایان و بانوان به صورت فعال و نیمه فعال در گچساران فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گچساران با اشاره به لزوم توجه به ورزش تصریح کرد: تربیت‌بدنی در معنای تقویت بدن و کسب نیرومندی از یک سو و سرگرمی‌ها و بازی‌های سرگرم‌کننده از سوی دیگر زمینه سازندگی، رشد و تکامل، نوجوانان و جوانان را فراهم می‌آورد.

باشت‌باویان خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و توسعه باید حرکتی نو در ورزش آغاز کرد و حمایت و تقویت نجات غریق و غواصی به عنوان یک ورزش امدادی بسیار مهم و لازم است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول