اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار محمودآباد:

عملکرد بانک‌ها برای تسهیلات ازدواج راضی کننده نیست/ بانک‌ها شرایط دریافت وام ازدواج را تسهیل کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار محمودآباد گفت: عملکرد بانک‌ها برای در اختیار قرار دادن وام‌های ازدواج راضی کننده نیست.

عملکرد بانک‌ها برای تسهیلات ازدواج راضی کننده نیست/ بانک‌ها شرایط دریافت وام ازدواج را تسهیل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، فرج‌الله زارع صبح امروز در جلسه ستاد ازدواج شهرستان محمودآباد با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند، گفت: بانک‌ها اعطای تسهیلات ازدواج را تسهیل‌تر کنند.
وی با انتقاد از عملکرد برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج که دولت بر آن تاکید دارد، ابراز داشت: گزارشاتی اعم از حضوری و کتبی به فرمانداری در مورد سخت گیری‌های بی‌مورد شده و این خود به عقب‌نشینی جوانان برای ازدواج کمک می‌کند.
معاون فرماندار محمودآباد ادامه داد: باید بانک‌ها شرایط اعطای وام ازدواج را تسهیل‌تر کنند تا از مراجعه چندین باره مردم جلوگیری شود و اگر این مهم تحقق پیدا نکرد با بانک های متخلف برخورد می‌شود.
زارع با اعلام اینکه باید برای آسان کردن شرایط ازدواج جوانان مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی همت به خرج دهند تا زمینه مناسب برای ازدواج جوانان در جامعه فراهم شود، بیان داشت: بعضی از موانع در تحقق ازدواج و تجمل‌گرایی برخی از خانواده‌ها این امر را به یک دغدغه تبدیل کرده و جا دارد با فرهنگ‌سازی مناسب و ایجاد بستر لازم در بین خانواده‌ها این مهم را دست یافتنی و آسان کنیم.
معاون فرماندار محمودآباد با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد در تهیه و تدارک جهیزیه و دیگر امکانات زندگی برای مددجویان این نهاد گفت: این تلاش‌ها برای کمک به رفع معضلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه ضروری است.
زارع از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا در کنار این کمیته شرایط و امکانات را در حد توان فراهم کنند.
معاون فرماندار محمودآباد با بیان اینکه یکی از وظیفه دولت‌ها ارتقاء فرهنگی در جامعه است، اذعان داشت: یکی از این کارها ازدواج است و باید شرایط را برای ازدواج جوانان تسهیل شود.
وی از مسئولان خواست نسبت به جذب خیران اقدام کنند چرا که دستان توانمند خیران می‌تواند گره گشای کمبودهای موجود در امر ازدواج باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول