اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی صورت گرفت؛

پرداخت 1600 فقره تسهیلات اشتغال صندوق مهر امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: مدیر عامل صندوق مهر رضا (ع) آذربایجان شرقی گفت: ‌تا نیمه شهریورماه امسال یک هزار و 600 فقره تسهیلات اشتغال صندوق مهر امام رضا(ع) استان پرداخت شد.

پرداخت 1600 فقره تسهیلات اشتغال صندوق مهر امام رضا(ع)
علی زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز از توسعه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و خواستار همراهی نظام بانکی در این زمینه شد.
وی با اشاره به نقش این مرکز در اشتغالزایی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط این موسسه عامل محرکه قوی در امر ایجاد اشتغال است که متاسفانه این امر توسط برخی نهادها نادیده گرفته شده و در ارائه آمار اشتغال گاه برخی بی‌انصافی‌ها و اجحاف‌ها در حق صندوق مهر امام رضا(ع) مشاهده می‌شود.
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان شرقی گفت: این صندوق بدون هیاهو به فعالیت خود ادامه می‌دهد و این در حالی است که برخی مراکز آمار اشتغال این صندوق را به نام خود ثبت می‌کنند.
وی از اعمال سیاست پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به تعداد بیشتری از جوانان خبر داد و افزود: امسال اعطای تسهیلات خرد تا سقف 50 میلیون ریال و با میانگین 30 میلیون ریال خواهد بود.
زارعی ادامه داد:‌ طرح‌های ایجادی و نیز زنان سرپرست خانوار در اولویت صندوق مهر امام رضا(ع) هستند.
وی گفت: ‌تا نیمه شهریورماه امسال یک هزار و 600 فقره تسهیلات اشتغال صندوق مهر امام رضا آذربایجان شرقی پرداخت شد.
زارعی ادامه داد: ‌این تسهیلات با کارمزد چهار درصد بوده و 70میلیارد ریال به جوانان بیکار وام پرداخت شده است.
زارعی همچنین گفت: ‌بررسی نامه‌های ارجاعی از ریاست جمهوری و نیز ارجاعات ملاقات مردمی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در اولویت توجه این صندوق قرار دارد.
وی خواستار همراهی نظام بانکی در زمینه  تحقق 163 هزار فرصت شغلی امسال شد و تاکید کرد:‌ تحقق وعده استان در این زمینه مشارکت قوی و سازنده نظام بانکی را می‌طلبد.
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع)آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید با پرهیز از آمار نادرست و با همگرایی در این زمینه حرکت کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول