اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

جاده ماغر به سرآسیاب بهمئی تعریض می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی از آسفالت و تعریض جاده ماغر به سرآسیاب خبر داد و گفت: چند کیلومتر اولیه این جاده از سمت لیکک کار شده و مابقی هم در روزهای آینده شروع خواهد شد.

جاده ماغر به سرآسیاب بهمئی تعریض می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، صبح امروز با حضور فرماندار این شهرستان جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در مسجد سرآسیاب یوسفی مرکز بخش بهمئی گرمسیر شمالی برگزار شد.

سید محمدظاهر سیاوش در جمع مردم و مسئولین به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: علی‌رغم تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی، مردم توانستند پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کنند، به تحریم‌ها پشت پا بزنند و دشمنان را روز به روز ناامید‌تر کنند.

سیاوش به نقش رهبری فرزانه در این راستا اشاره کرد و گفت: اگر درایت و هوشیاری معظم‌له از جمله در جریان فتنه‌های مختلف دشمنان، بحث شبیخون فرهنگی، تحریم‌ها و تهدیدات نبود، شاید سرانجام کشور به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی افزود: رهبری توانستند با ایجاد همدلی و همفکری در بین قوا، راهنمایی و تذکرات به موقع به مسئولین و جواب دندان‌شکن به دشمنان این کشتی را به ساحل نجات هدایت کنند تا جمهوری اسلامی بتواند با سربلندی و سرافرازی در جهان عرض اندام کند.

فرماندار بهمئی خدمت به مردم و خلق را جزء وظایف مسئولین دانست و گفت: وقتی بدنه دولت با این بزرگی در سفرهای استانی از تهران به دورترین نقاط کشور سر می‌زند، مشکلات مردم را از نزدیک می‌بیند و برطرف می‌کند، همه وظیفه داریم در بین مردم حاضر شویم و درد و گرفتاری‌های آنان را از نزدیک لمس کرده و تا سرحد نتیجه پی‌گیری کنیم.

سیاوش تصریح کرد: مسئولین باید خود را نوکر و خدمتگزار مردم در ادارات بدانند و به دید رئیس به خود ننگرند و بدانند که مدیران ما مدیر تا ساعت دو و وقت اداری نیستند بلکه این‌ها 24 ساعته وظیفه پی‌گیری مشکلات مردم را دارند.

فرماندار بهمئی مردم را بازوی توانمند و همکار نظام و مسئولین دانست و گفت: مردم می‌توانند با ارائه راهکار مناسب و دادن مشاوره درست در جهت رفع کاستی‌ها گام بردارند.

وی با اشاره به عملکرد خود در فرمانداری بیان داشت: از زمان حضورم در بهمئی هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری و اهمال در کار نداشتم و سعی کردم به هر طریق ممکن مسئولین استانی را به شهرستان بکشانم تا خدمات را بهتر به این خطه ارائه دهیم.

سیاوش به سؤالات مطرح شده مردم پاسخ داد و گفت: در آینده نزدیک احداث سالن ورزشی چند منظوره سر‌آسیاب، نصب ترانس برق محله پشت تعاونی و روشنایی چند روستای بخش را آغاز خواهیم کرد.

این مسئول ارشد شهرستانی به خدمات دولت در بخش آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با اعتبار بالای در نظر گرفته شده حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان می‌توان انقلابی در این حوزه به وجود آورد.

وی استقرار کانکس و مدارس پیش ساخته را برای کلاس‌های درس در بعضی روستاهای نیازمند بسیار مفید و ارزنده خواند و ابراز داشت: در گذشته با هزینه بالای 50 یا 100 میلیون تومان مدرسه‌ای احداث می‌شد، سپس به علت مهاجرت یا نبود دانش‌آموز مدرسه تعطیل و فرسوده و از بین می‌رفت، ولی امروز با هزینه 5 یا 6 میلیون تومان ما مدرسه مجهز در دورترین روستاها دایر می‌کنیم.

فرماندار بهمئی از آسفالت و تعریض جاده ماغر به سرآسیاب خبر داد و گفت: چند کیلومتر اولیه این جاده از سمت لیکک کار شده و مابقی هم در روزهای آینده شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول