اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

آموزش آموزه‌های دینی به جوانان یک تکلیف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: باید امر آموزش به جوانان به ویژه آموزه‌های دینی را یک مسئولیت و تکلیف بدانیم و جوانان را با احکام شرعی دین آشنا کنیم.

آموزش آموزه‌های دینی به جوانان یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا شنبه شب در مراسم افتتاحیه کلاس‌های طرح نشاط معنوی در محل امامزاده بی‌بی عصمت این شهرستان اظهار داشت: به فرموده پیامبر گرامی اسلام انسان باید از زمان تولد تا لحظه مرگ به دنبال کسب علم و دانش باشد.

وی با تقدیر از عوامل راه‌اندازی کلاس‌های طرح نشاط معنوی در محل امامزاده بی‌بی عصمت تصریح کرد: هر چند در فصل تابستان به سر می‌بریم و مدارس تعطیل است اما امر تعلیم و تربیت تعطیل نیست.

صالح‌نیا عنوان کرد: در فصل تابستان مسئولان شهرستان باید تمام تلاش خود را برای پر کردن اوقات فراغت جوانان معطوف کنند زیرا بیکاری جوانان تبعات نامطلوبی را به دنبال دارد و ممکن است کسانی فرزندان ما را از راه مستقیم منحرف کنند.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: ما باید امر آموزش به جوانان به ویژه آموزه‌های دینی را یک مسئولیت و تکلیف بدانیم و جوانان را با احکام شرعی دین آشنا و آنان را به شرکت در این کلاس‌ها تشویق کنیم.

حجت‌الاسلام احمد قربانی مسئول شورای فرهنگی امامزادگان کوهبنان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند «خداوند جوانی را که جوانیش را در اطاعت از خداوند بگذارد، دوست می‌دارد».

وی افزود: بهار عمر انسان جوانی است و بیشترین سئوالی هم که در روز قیامت و صحرای محشر از ما پرسیده می‌شود از دوران جوانی است.

قربانی بیان داشت: شورای فرهنگی قرآنی امامزادگان مدتی است که کار خود را آغاز کرده است که این شورا در کنار هیئت امنا و حدود 450 نفر خادم افتخاری که اکثریت آنها جوانان هستند کار خود را انجام می‌دهد.

مسئول شورای فرهنگی امامزادگان کوهبنان تصریح کرد: امسال با طرح نشاط معنوی در کنار جوانان و نوجوانان کوهبنانی هستیم و یکی از چیزهایی که در این کلاس‌ها باید آموزش داده شود، اولویت‌های وقف دراین شهرستان است.

وی اذعان داشت: سهمیه شهرستان کوهبنان از طرف سازمان اوقاف استان کرمان 81 نفر قاری و حافظ قرآن است و این قاریان و حافظان قرآن از این نشاط معنوی بر می‌خیزند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول