اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب یزد در گفت‌و‌گو با فارس:

اتباع قانونی مورد احترام هستند / باقانون‌شکنان برخورد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: اتباع قانونی کشورهای بیگانه که دارای کارت اقامت هستند همواره مورد احترام مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

اتباع قانونی مورد احترام هستند / باقانون‌شکنان برخورد می‌کنیم

جمال قضاوتی امروز درگفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یزد، اظهارداشت: براساس قانون ورود و حضور اتباع غیرمجاز و غیرقانونی در کشورها جرم و تخلف محسوب می‌شود و مجازات آن در قوانین مشخص است و در استان یزد نیز متاسفانه تعداد قابل توجهی در یزد اقامت دارند که بسترساز برخی مشکلات شده‌اند.

وی با اشاره به ماجرای قتل اخیر تاکید کرد: در ماجرای قتل دختر 18 ساله‌ آذری‌زبان نیز به محض اطلاع، دستگاه قضایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های لازم موضوع را تحت پیگرد قرار داد و در کوتاه‌ترین زمان فرد قاتل و همدستانش شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان یزد افزود: درپی وقوع این قتل و حواشی آن تعدادی از مردم متدین به این قانون‌شکنی‌ها اعتراض داشتند و ناراحتی خود را ابراز کردند که با حضور مسئولان و مقامات محلی و قول مساعد آنان برای جلوگیری از تکرار این وقایع، قانع شدند.

قضاوتی افزود: کوچکترین برخورد و اتفاقی در روز و شب گذشته در این باره رخ نداده و جریان‌سازی برخی رسانه‌های بیگانه در راستای ضربه زدن به دوستی ایران با همسایگان است.

وی تاکید کرد: انتشار تصاویر خلاف واقع و مربوط به سالیان گذشته هیچ‌ارتباطی به موضوع اخیر در یزد ندارد و مردم فهیم و متدین یزد مطالبات خود را از مجرای قانونی پیگیری می‌کنند و در ماجرای اخیر هم مسئولان استان به ویژه دستگاه قضایی با ورود صحیح و سریع به موضوع، مسئله را حل کردند.

این مقام قضایی تصریح کرد: دستگاه قضا براساس فرمایش ریاست قوه قضائیه در برخورد با جرائم و متخلفان با قاطعیت تمام عمل خواهد کرد و مردم مطمئن باشند اجازه وقوع جرائم به متخلفان را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول