اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

ولایت‌مداری ملت دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی با اعتقاد کامل نسبت به ماهیت نظام اسلامی و با ولایت‌مداری خود همیشه سبب عقب‌نشینی دشمنان شده است.

ولایت‌مداری ملت دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف صبح امروز در دیدار با اهالی روستای گلون‌آباد بیرجند که با حضور تنی چند از مسئولان این شهرستان همراه بود، اظهار کرد: رفع مشکلات مردم اعم از جامعه شهری و روستایی یکی از رسالت‌های مسئولان و مدیران است.

وی با بیان اینکه در واقع فلسفه وجودی کارگزاران نظام اسلامی خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم است، تصریح کرد: دیدارهای مردمی و قرار گرفتن در جمع مردم و لمس مشکلات آنها از نزدیک یکی از سیاست‌های دولت و به تبع آن مسئولان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند محسوب می‌شود.

فرماندار بیرجند یادآور شد: مردم روستای گلون‌آباد مردمانی ولایی و انقلابی هستند که در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس این مهم را به خوبی اثبات کردند.

قاسم‌زاده نداف با اشاره به گذشت 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی افزود: ملت غیور ما با توجه به تمام تحریم‌ها و تهدید‌ها زیر بیرق نظام جهموری اسلامی ایران شجاعانه ایستادند و به منظور تثبیت انقلاب اسلامی خون‌ها و شهدای زیادی را تقدیم نظام کردند.

وی ادامه داد: مردم فهیم ایران با اعتقاد راسخ به نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون با صلابت و با ولایت‌مداری زیر پرچم نظام اسلامی ایستاده‌اند چرا که به ماهیت و مبانی این نظام اعتقاد کامل دارند و همین شاخص‌ها انقلاب اسلامی را پیروز و تثبیت کرده و تمام دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه مردم دین خود را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ادا و در تمام صحنه‌ها حضوری حداکثری و با بصیرت داشتند، اظهار کرد: اما امروزه وظیفه تمام کارگزاران دولت اسلامی و مسئولان خدمت بی‌منت و رفع دغدغه‌های مردم است.

قاسم‌زاده نداف گفت: مشکلات همیشه بوده و هست اما مدیران و خادمان مردم باید بر اساس فلسفه وجودی خود با تمام توان درصدد برطرف کردن آنها باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به میزان اعتبارات باید مشکلات و موانع پیش ‌روی مردم با برنامه‌ریزی و اولویت حل شود.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه رفع مشکلات مختلف مردم این شهرستان با برنامه‌ریزی، نیازسنجی و اولویت‌بندی انجام می‌شود، تصریح کرد: به منظور رفع دغدغه‌های مردم روستای گلون‌آباد و تمام مردم بیرجند، مدیران استان و شهرستان تاکنون تلاش‌های مستمر و مؤثری داشتند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول