اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره:

طرح تحول بنیادین سند بالندگی آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره گفت: طرح تحول بنیادین در واقع سند پیشرفت و بالندگی آموزش و پرورش است.

طرح تحول بنیادین سند بالندگی آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره مرتضی دریائیان شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهای جامعه است که قابلیت اثرگذاری در تمام عرصه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و ... را دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که در آموزش و پرورش همواره مورد توجه مسئولان است مدیریت کارآمد، توانمند و صحیح است که در توسعه آموزش و پرورش و حل مشکلات و نیازهای اساسی این نهاد بسیار اثرگذار است.

دریائیان با اشاره به اهمیت نقش مدیران در مدارس و مجتمع‌های آموزشی ادامه داد: مدیران در مدارس و مجتمع‌های آموزشی نقش مستقیمی بر شناخت کمبودها و نیازها و تلاش برای حل مشکلات و نواقص دارند و حضور مدیران توانمند در مدارس و مجتمع‌های آموزشی در این زمینه بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: تلاش برای آغاز سال تحصیلی جدید با پویایی و تحرک بیشتر از وظایف تمام مدیران آموزش و پرورش و مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی است و همه باید در راستای اهداف پروژه مهر به منظور سال تحصیلی بهتر و پویاتر تلاش کنیم.

این مسئول یادآور شد: با توجه به آغاز فعالیت‌های پروژه مهر و نزدیک شدن به فصل آغاز فعالیت‌های مدارس باید هر چه سریع‌تر مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی فاقد مدیر مشخص شود تا ایشان با تمام توان و قوا برای آغاز سال تحصیلی تلاش کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره بیان کرد: تمام اعضای ستاد پروژه مهر باید با تعامل و همکاری هم نسبت به اجرای این مهم اهتمام ورزند و زمینه‌ساز سال تحصیلی پویاتر و بانشاط‌‌تر از سال قبل شوند.

دریائیان با اشاره به لزوم اجرای دقیق طرح تحول بنیادین گفت: طرح تحول بنیادین در واقع سند پیشرفت و بالندگی آموزش و پرورش است و شبانکاره برای اجرای این طرح آمادگی کاملی دارد.

دبیر ستاد پروژه مهر منطقه شبانکاره نیز گفت: تحقق اهداف پروژه مهر که حل مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش است از مسائل مهمی است که تمام مدیران آموزش و پرورش باید به آن توجه داشته باشند و در این راستا از هیچ اقدامی نباید دریغ کنیم.

شهریار اللهیاری اذعان کرد: شرح وظایف مسئولان تمامی کمیته‌های پروژه مهر مشخص است و از مسئولان کمیته‌های پنج‌گانه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی اعضای کمیته خویش اقدام کنند تا بتوانیم با فراغ بال و خاطر آسوده نسبت به حل مشکلات اقدام کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول