اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان قم:

قیمت گوشت مرغ در قم رو به کاهش است

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان قم گفت: به دلیل توزیع گسترده گوشت مرغ منجمد در سطح بازار،‌ قیمت این ماده پروتئینی در قم رو به کاهش است.

قیمت گوشت مرغ در قم رو به کاهش است

مسعود فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه نگرانی در توزیع گوشت مرغ  در استان قم وجود ندارد، اظهار داشت: گوشت مرغ منجمد با قیمت یارانه‌ای برای شکستن نرخ‌های کلان ‌در کنار گوشت مرغ گرم توزیع می‌شود.

وی به تبیین دلایل افزایش قیمت مرغ در سطح استان پرداخت و تصریح کرد: با افزایش تقاضا بر عرضه و پیش رو بودن سال جدید،‌ ‌قیمت مرغ مانند سال‌های گذشته افزایش یافت که با تدوین برنامه‌ از سوی مسئولین ذی‌ربط تمهیداتی برای رفع نگرانی مردم در این زمینه اندیشیده شد.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان قم اضافه کرد: با توزیع گسترده گوشت مرغ منجمد به صورت یارانه‌ای در سطح استان قم،‌ قیمت گوشت مرغ در روزهای گذشته با کاهش روبه‌رو شد.

وی افزود: گوشت مرغ در زمانی که کاهش تقاضا بیشتر از عرضه بود با رعایت شرایط استاندارد بسته‌بندی و در سردخانه‌ها برای زمان‌های خاصی چون ایام ماه مبارک رمضان و شب عید نوروز ذخیره و منجمد شده است.

فرجی با بیان اینکه مرغ‌های منجمد از لحاظ کیفی در شرایط استاندارد بسته‌بندی شده و هیچ مشکل بهداشتی ندارند، تاکید کرد: به دلیل تولید مطلوب مرغ‌های گوشتی در کشور نیازی به واردات از کشورهای خارجی نداریم.

وی ادامه داد: عرضه گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب کیلویی سه هزار و 100 تومان در بازار تا زمانی که تعادل عرضه بر تقاضا در بازار برقرار شود، ادامه خواهد یافت.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان قم بیان کرد: مردم نگران کمبود گوشت مرغ و یا افزایش قیمت آن در سطح بازار نباشند چراکه به اندازه کافی این ماده پروتئینی در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است.

وی با اشاره به بسته‌بندی گوشت مرغ‌های یخی در شرایط ایده‌آل زیر نظر ناظرین و کارشناسان مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: مردم به دلیل مشاهده کیفی از مرغ‌های یخی، استقبال شایانی از آن داشتند و به همین دلیل در روزهای اخیر شاهد کاهش نرخ گوشت مرغ در بازار بودیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول