اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری دهدشت خبر داد

اجرای برنامه "80 فیلم در 80 روز" در کانون پرورش فکری دهدشت

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت گفت: در تابستان امسال برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و آشنا کردن آن‌ها با فیلم‌های پرمحتوا، برنامه "80 فلیم در 80 روز" را در کانون پرورش فکری دهدشت اجرا می‌کنیم.

اجرای برنامه "80 فیلم در 80 روز" در کانون پرورش فکری دهدشت

فرحناز رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: در تابستان امسال برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین آشنا کردن آن‌ها با فیلم‌های پرمحتوا، برنامه 80 فیلم در 80 روز را در کانون پرورش فکری دهدشت به نمایش خواهیم گذاشت.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت خاطرنشان کرد: فیلم‌هایی که در این برنامه پخش خواهند شد از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور خواهد بود که استانداردهای لازم را دارند و متناسب با شرایط سنی کودکان می‌‌باشند.

رحیمی افزود: امروزه شاهد هستیم که فیلم‌های با محتوا و متناسب با روحیات کودکان کمتر ساخته می‌شود و سینمای کودک و نوجوان به فراموشی سپرده شده است.

وی نقد و بررسی فیلم‌های به نمایش درآمده را توسط کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های کانون عنوان کرد و اضافه کرد: بچه‌ها با این کار یاد خواهند گرفت که فیلم‌ها را عمیق‌تر ببینند و فیلم‌های بامحتوا و بی‌محتوا را از هم تشخیص خواهند داد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت با اشاره به وجود بازی‌های رایانه‌ای و جذب شدن بیش از حد کودکان و نوجوانان به آنها ابراز داشت: این بازی‌ها قدرت خلاقیت و بروز استعدادهای کودکان را سلب می‌کنند و در اکثر موارد اثرات نامطلوب روحی برای کودکان برجای خواهند گذاشت.

رحیمی اضافه کرد: کانون پرورش فکری دهدشت همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات و افزایش تمایل کودکان به بازی‌های فیزیکی و فکری خواهد کرد تا این که با اجرای بازی‌های محلی به‌ صورت نمایشی توجه و گرایش کودکان به بازی‌های رایانه‌ای و دیدن فیلم‌های بی‌محتوا کمتر شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول