اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تاکید کرد

افزایش ضریب مکانیزاسیون ایجرود با 190 ماشین‌آلات کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با افزایش 189 دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی ضریب مکانیزاسیون شهرستان ایجرود افزایش یافته و به ضریب مکانیزاسیون استان زنجان می‌رسد.

افزایش ضریب مکانیزاسیون ایجرود با 190 ماشین‌آلات کشاورزی

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شهرستان ایجرود از نظر کمبود ماشین‌آلات کشاورزی در رتبه دوم استان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک هزار و 480 دستگاه تراکتور در شهرستان ایجرود وجود دارد، خاطرنشان کرد: 32 کمباین و 95 سمپاش نیز در این شهرستان وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 97 دستگاه تراکتور و 63 دستگاه کمباین در شهرستان ایجرود مورد نیاز است، اضافه کرد: 29 سمپاش نیز به منظور افزایش ضریب مکانیزاسیون در این شهرستان مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه طرح توسعه کشاورزی در شهرستان ایجرود همایش‌های مختلفی برگزار شده است، تصریح کرد: در مجموع در این شهرستان برای حدود 2میلیارد و 380 میلیون تومان طرح، پرونده تشکیل و در سال جاری به بانک‌ها معرفی شده است.

نهاوندی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر به منظور خرید دام در شهرستان ایجرود 220 پرونده تشکیل شده است، ادامه داد: بیشترین درخواست‌ها و تقاضاها در این شهرستان در زمینه دام بوده است که استان زنجان نیز در این زمینه استعدادها و ظرفیت‌های خوبی دارد.

وی یادآور شد: در مجموع پرونده 13 واحد دامداری کوچک با 390 میلیون تومان اعتبار به بانک‌های استان معرفی شده‌ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 17 پرونده شامل طرح‌های 30 میلیون تومانی در دست بررسی است، اضافه کرد: اگر این طرح‌ها مصوب شود به بانک‌ها ارسال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: سهم شهرستان ایجرود از تسهیلات بانکی 12 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول