اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه‌های علمیه خواهران؛

مجمع فعالان قرآنی تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس:‌ معاون فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از تشکیل مجمع فعالان قرآنی با حضور و مشارکت انجمن‌های مختلف قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

مجمع فعالان قرآنی تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدتقی قندی پیش از ظهر امروز در همایش تربیت داوران مسابقات قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در سخنانی از تشکیل مجمع فعالان قرآنی خبر داد و گفت: امیدواریم که با راه‌اندازی این مجمع بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.
وی پاسخگویی مناسب، علمی و برنامه‌ریزی‌شده حوزه‌های علمیه خواهران به نیازهای قرآنی در سطح کشور و حتی جهان اسلام را مهم‌ترین هدف در راه‌اندازی این مجمع عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم که با تشکیل این مجمع فعالیت‌های قرآنی در جامعه بانوان را بتوانیم راهبری کنیم.
معاون فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجمن‌های داوران، انجمن تدبر در قرآن کریم و انجمن فعالان تبلیغی و ترویجی قرآنی را از جمله اعضای مجمع فعالان قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد.
وی بیان کرد: برای اینکه مجمع بتواند به اهداف خود دست پیدا کند باید نسبت به تامین نیروی انسانی کارآمد اهتمام لازم را داشته باشیم.
قندی بر همکاری حافظان، داوران، اساتید و علاقه‌مندان فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و یادآور شد: حوزه‌های علمیه خواهران باید بتوانند به نیازهای روز جامعه به ویژه در عرصه فعالیت‌های قرآنی پاسخگو باشند و در این زمینه تربیت متخصصان قرآنی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی با اشاره به برگزاری دوره تربیت داور مسابقات قرآن که موجب تشویق افراد به شرکت در فعالیت‌های قرآنی می‌شود، تاکید کرد: دوره تربیت داوران قرآن اقدامی در راستای تشویق بانوان به حضور در فعالیت‌های قرآنی و همچنین تامین داوران مورد نیاز برای حضور و فعالیت در مسابقات قرآنی عنوان شده است.
معاون فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه این دوره با حضور 100 نفر از 26 استان کشور در حال برگزاری است، افزود: دوره تربیت داوران قرآن فردا به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول