اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس اتحادیه موسسات قرآنی:

2 هزار نفر از فعالان قرآنی کشور بیمه شدند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس اتحادیه موسسات قرآنی گفت: حدود 2 هزار نفر از فعالان قرآنی در کشور بیمه شدند که سهم استان مازندران حدود 400 نفر بوده است.

2 هزار نفر از فعالان قرآنی کشور بیمه شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، در انتخابات مجمع عمومی اتحادیه موسسات قرآنی کشور، بهروز کریم‌نژاد بیشترین رای اعضا را به خود اختصاص داد.
کریم‌نژاد در انتخابات تعیین هئیت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی کشور در بین 43 کاندیدای حاضر در هئیت مدیره و از بین 108 رای ماخوذه با کسب 69 رای به عنوان اولین منتخب این اتحادیه انتخاب شد.
وی که سابقه نائب رئیسی اتحادیه موسسات قرآنی کشور، مدیر عاملی اتحادیه قرآنی استان مازندران و جانشین موسسه قرآنی سجادیه سرخکلا سوادکوه را در کارنامه خود دارد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با بیان این مطلب که حل مشکل بیمه فعالان قرآنی از مهم‌ترین اقدامات دو ساله اتحادیه کشوری بوده، افزود: حدود 2 هزار نفر از فعالان قرآنی در کشور بیمه هستند که سهم استان مازندران حدود 400 نفر بوده است.
کریم‌نژاد گفت: تثبیت جایگاه اتحادیه موسسات قرآنی کشور در بین دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و برگزاری نشست‌های مختلف با آنان و تهیه زمین برای ساخت اتحادیه‌ها بخشی از فعالیت‌های ما در اتحادیه موسسات قرآنی بوده است.
دارنده بیشترین رای اتحادیه موسسات قرآنی کشور با بیان این مطلب که برای برگزاری مجمع عمومی اتحادیه موسسات قرآنی کشور به هر استان سهمیه تعلق گرفت، گفت: استان مازندران دارای پنج سهمیه در این انتخابات بوده است.
وی که تنها کاندیدای استان مازندران در انتخابات هئیت مدیره بوده است، گفت: قاسم طهماسبی از مازندران نیز در بین 13 شرکت کننده در انتخاب بازرسان جزء نفر نفر منتخب انتخاب شده است.
کریم‌نژاد که در غیاب مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی کشور گزارش دو ساله اتحادیه را قرائت کرده بود، اذعان داشت: انتخاب هئیت مدیره، بیان تراز مالی و گزارش فعالیت‌های دو ساله و بیان دیدگاه‌های همه کاندیداها از بخش‌های این مراسم بوده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول