اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی:

قیمت تمام شده کالاهای تولید داخل کاهش یابد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی باید تلاش کرد تا قیمت تمام‌شده کالاهای تولید داخل کاهش یابد.

قیمت تمام شده کالاهای تولید داخل کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامرضا دیزج‌ن‍ژاد عصر سه‌شنبه در جشن خودکفایی و توانمندسازی 5 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی که در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخلی بخش دولتی باید در تعرفه‌گذاری‌ها حمایت از تولید داخل را سرلوحه امور خود قرار دهد و تولیدکنندگان نیز تلاش کنند تا کالای با کیفیت و با سلامت روانه بازار شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه اقتصادی باید منسجم‌تر از قبل باشد و از همه سازوکارها برای مقابله با تحریم‌ها استفاده شود.

دیزج‌نژاد با بیان اینکه زیرساخت‌های اقتصاد جمهوری اسلامی ایران باید محکم و کارآمد باشد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود برنامه‌ریزی منسجم در حوزه اقتصادی مهم‌ترین راه مقابله با تحریم‌هاست.

وی اظهار داشت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی با طراحی تحریم‌های گسترده علیه کشورمان دست به دست هم داده‌اند تا به نظام ما ضربه بزنند که ما هم باید هوشمندانه‌تر و با برنامه‌ریزی منسجم نقشه‌های آنها را بی‌اثر کنیم.

دیزج‌نژاد با بیان اینکه حمایت همه‌جانبه از تولید داخل باید سرلوحه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور باشد، افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی ضروری است تا مردم در جهت‌گیری‌های مصرفی خود به تولیدات داخل کشور عنایت بیشتری داشته باشند و کالای ایرانی در سبد مصرفی خانوار برای خود جا باز کند.

به گفته وی امروز این وظیفه آحاد ملت ایران است که با هوشیاری تمام به وظایف خود عمل کنند و در این مسیر مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز باید آنها را یاری رسانند.

دیزج‌نژاد گفت: مردم کشورمان نشان داده‌اند که همیشه برای حمایت از ایران عزیز آماده هستند و امروز نیز با ورود به عرصه‌های اقتصادی و رونق فضای کسب و کار در کشور سیلی محکمی بر پیکره بدخواهان نظام خواهند زد و ایران اسلامی از پیچ تحریم‌ها نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حرکت‌های اقتصادی مردم و واردشدن آنها در عرصه تولید یکی از راه‌های رونق اقتصادی در کشور است، خاطرنشان کرد: خودکفایی 5 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد و وارد شدن آنها در عرصه اقتصادی نوید خوبی برای کشور در حوزه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول