اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران:

حمایت از تولید ملی به معنای تزریق نقدینگی نیست

خبرگزاری فارس: نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران گفت: حمایت از تولید ملی تنها به این معنا نیست که نقدینگی تزریق کنیم.

حمایت از تولید ملی به معنای تزریق نقدینگی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسین شافعی عصر امروز در مراسم تجلیل از صنعت‌گران نمونه خراسان‌رضوی که در سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره 2 سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی برگزار شد اظهار کرد: ما به واقعیت برای رشد و توسعه در صنعت احتیاج داریم.

وی در ادامه به اینکه اگر برای مدیران ایرانی شرایط برابر مهیا شود مدیرانمان در میدان رقابت جهانی مدال طلا می‌گیرند، تصریح کرد: باید شرایط برابر را برای رشد مدیران فراهم کنیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران با بیان اینکه قوانین بسیار خوبی در زمینه کمک به صنعت داریم اظهار کرد: اگر این قوانین به درستی اجرا نشوند عملا فایده‌ای ندارد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن مشهد در این زمینه ادامه داد: اگر فقط قانون فضای مساعد کسب و کار رعایت شود اوضاع صنعت بسیار عالی خواهد بود.

شافعی حرکت با صلابت در شرایط سخت و غیرعادی را کاری بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: در همین راستا در حال حاضر با نگاه به شرایط فوق‌العاده به فعالان اقتصادی نگاه کرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شعار سال باید در روز صنعت و معدن امسال متفاوت عمل کنیم، گفت: در واقع امسال تمام برنامه‌ریزان ما باید به این موضوع توجه کنند که رابطه بسیار مسقیمی بین تولید ملی و عزت ملی است.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن مشهد در ادامه با بیان اینکه شیوه‌های قدیمی نتیجه مثبت نداده‌است اظهار کرد: در این راستا برای گرفتن نتایج بهتر باید طرحی نو دراندازیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران با اشاره به اینکه در واقع حمایت از کار ایرانی این است که فرصت مناسب را برای  کار شرافتمندانه برای کارگر ایرانی فراهم کنیم ادامه داد: اگر قرار باشد سال تولید ملی تمام شود و نرخ بیکاری افزایش پیدا کند نشان‌دهنده این است که ما راه خطا رفته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی تنها به این معنا نیست که نقدینگی تزریق کنیم، تاکید کرد: حمایت در واقع این است که اجازه دهیم مدیر ایرانی با فراغت از ظرفیت‌های خود استفاده کند.

شافعی راه‌حل اصلی کمک به تولید ملی را ایجاد فضای توام با شفافیت در اقتصاد کشور دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا باید پیش‌آگاهی‌های لازم از وضعیت اقتصادی  را به مدیران بدهیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران در ادامه با اشاره به اینکه در پایان سال تولید ملی باید بتوانیم پیشرفت‌های خود را اندازه‌گیری کنیم ادامه داد: باید برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که ارگان‌های مختلف را موظف کند که در پایان سال گزارش عملکرد خود را ارائه بدهند تا عملکردها از حالت شعارگونه بیرون بیاید.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول