اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی:

ایران توان تامین 95 درصد نیازهای غذایی کشور را دارد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این وزارت‌خانه در هر شرایط توانایی تامین بیش از 95 درصد نیازهای غذایی کشور را دارد.

ایران توان تامین 95 درصد نیازهای غذایی کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس آباد، سید جواد حسینی بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری هفدهمین گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات کل منابع طبیعی کشور در کلارآباد اظهار داشت: روابط عمومی وزرات جهاد از اداره کل به مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ارتقا پیدا کرده است.

این مسئول اضافه کرد: در حال پیگیری جدی هستیم تا تمام روابط عمومی‌های سازمان‌های وزارت جهاد را در بحث تشکیلاتی ارتقا بخشیم.

وی با تاکید بر اینکه در وزارت جهاد کشاورزی، تشکیلات را به پنج منطقه تبدیل کردیم و هر منطقه یک رئیس خواهد داشت، اظهار داشت: در جریان برگزاری جلسات همه روابط عمومی‌ها و معاونت‌ها باید در آن حضور یابند تا ناهماهنگی‌ها برطرف شوند.

حسینی در ادامه به بحث بودجه اشاره کرد و ادامه داد: در این مورد ما دو کار صورت دادیم، اول اینکه وقتی روابط عمومی به مرکز تبدیل شد به خودی خود بودجه می‌گیرد و یک کار دیگر که منتظر نتیجه‌گیری مطلوب از آن هستیم این است که هر طرح ملی که بودجه گرفت درصد مشخصی از آن برای اطلاع‌رسانی اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: در بحث نیروی انسانی نیز درصدد جذب تعدادی نیرو هستیم و پیگیری لازم در این مورد انجام گرفته است.

وی تعامل با رسانه‌ها را برای روابط عمومی‌ها رابطه‌ای هوشمندانه ارزیابی کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه هیچ وزارتخانه‌ای به میزان جهاد کشاورزی حوزه فعالیتش گسترده، مهم و حساس نیست لزوماً برای روشنگری و معرفی عملکردهای وزارتخانه باید تعامل مثبت و هوشمندانه خود را با رسانه‌ها گسترش دهیم حتی آنهایی که از عملکرد ما انتقاد دارند.

حسینی در ادامه به بحث آموزش اشاره کرد و گفت: در بحث پژوهش‌ها بودجه بسیار خوبی جذب کردیم و اعتقاد داریم آموزش‌ها را باید جدی گرفت.

وی با بیان بخشی از سابقه تاریخی تشکیل وزارت جهاد کشاورزی و فلسفه وجودی آن و الگوپذیری این وزارتخانه بر اساس نظام جمهوری اسلامی، افزود: این وزارتخانه در هر شرایط توانایی تامین بیش از 95 درصد نیازهای غذایی کشور را دارد که موضوع بسیار مهمی است و در حقیقت مهم‌ترین برگ برنده‌ هر حاکمیتی تامین و امنیت غذایی محسوب می‌شود.

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: این وزارتخانه پنج معاونت دارد که وظیفه تامین مدیران و مسئولان فنی را عهده‌دار است و روابط عمومی‌ در راستای معرفی عملکرد این پنج معاونت و مدیران آن فعالیت می‌کند و در این راه خدمت به مردم از درجه اهمیت خاصی برخوردار است و آنهایی موفق هستند که به تکلیف‌شان عمل کنند.

وی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌های جامع و مدونی دارد و روابط عمومی‌ها باید با رویکردی اصولی و با بهره‌گیری از علم روز در این حوزه کار کنند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: موفقیت زمانی حاصل می‌شود که دارای اطلاعات کامل و بروز باشیم و به موقع عمل کنیم.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول