اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

ایران یکی از قدرت‌های تولید علم در جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: ایران اسلامی در سال‌های اخیر در عرصه علم و فناوری موفقیت زیادی داشته و یکی از قدرت‌های تولید علم در جهان است.

ایران یکی از قدرت‌های تولید علم در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس ظهر امروز در آیین افتتاح طرح "سفیران نور و ستارگان خلیج فارس" در شهرستان کنگان اظهار داشت: جوانان از سرمایه‌های ارزشمند و ماندگار هر جامعه هستند و در حرکت شتابان جامعه به سوی پیشرفت و ترقی نقشی مؤثر ایفا می‌کنند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: جوانان ایرانی امروز الگوی جوانان جهان هستند و این مهم در بیداری اسلامی منطقه کاملا مشهود و ملموس است.

یزدان‌شناس با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی یکی از قدرت‌های تولید علم در جهان است بیان داشت: در سال‌های اخیر جوانان برومند و انقلابی ایران اسلامی در عرصه تولید علم و فعالیت‌های علمی حضوری فعال و مؤثر داشته‌اند و امروز شاهد درخشش ایران اسلامی در علوم نظامی، فناوری هسته‌ای، پزشکی، نانوتکنولوژی و ... هستیم.

وی با تاکید بر نقش جوانان در عزت و اقتدار ایران اسلامی افزود: امروز نیز عزت و اقتدار ایران اسلامی در صحنه‌های ملی و بین‌المللی از برکات حضور آگاهانه جوانان در صحنه‌های مختلف است.

فرماندار کنگان طرح "سفیران نور و ستارگان خلیج‌فارس" را طرحی ارزشمند توصیف کرد و ابراز داشت: کمیت و کیفیت در برنامه‌های فرهنگی و در طرح های اوقات فراغت باید به طور جدی لحاظ شود و تمامی مسئولان فرهنگی و اجتماعی باید برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی کوشا باشند.

مسئول طرح "سفیران نور و ستارگان خلیج فارس" نیز در این نشست گفت: این دوره با حضور 15 نفر از روحانیون مجرب اعزامی از شهر مقدس قم در چهار مسجد بزرگ شهر کنگان و به مدت 10 شب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسعلی موحدزاده اذعان داشت: در هر مسجد کلاس‌ها در سه حلقه و سه رده سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کلاس‌ها با موضوعات مختلف از جمله قرآنی، اخلاقی، فرهنگی، سیاسی، پاسخ به شبهات، آموزش کامپیوتر و دوره‌های مختلف ورزشی و تفریحی برگزار می‌شود.

موحدزاده با بیان اینکه با همت مسئولان فرهنگی شهرستان کنگان هر ساله شاهد برنامه‌های فرهنگی ارزشمندی در این شهرستان هستیم یادآور شد: در سال‌های گذشته نیز برنامه‌های بزرگ و مهمی برگزار شد که اجرای برنامه محوری جشن بزرگ نیمه شعبان به همت جوانان کنگانی و مسابقه بزرگ کتابخوانی با مشارکت 600 نفر از علاقه‌مندان از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول