اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه دامپزشکی استان تهران:

شبکه دامپزشکی تهران با کمبود نیرو مواجه است

خبرگزاری فارس: معاون اداری شبکه دامپزشکی استان تهران، کمبود نیروی انسانی و کاستی اعتبارات در این زمینه را بزرگ‏ترین مشکل این نهاد خواند.

شبکه دامپزشکی تهران با کمبود نیرو مواجه است

سعید انتظاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم به مسئولان امر اطلاع داده شده است و پیگیری اقدامات برای رفع این کاستی همچنان ادامه دارد، اما وجود ممانعت‏های قانونی در زمینه امور استخدامی استان تهران کمی کار را با دشواری همراه می‏سازد.

انتظاری اضافه کرد: علاوه بر این، فقدان مجوزهای لازم برای عقد قراردادهای جدید حاصل ضوابط اجرایی بودجه، سختی‏های امور استخدامی را بیش از پیش نمایان می‏سازد.

معاون اداری شبکه دامپزشکی استان تهران با اشاره به راه‏های جبران کمبود نیرو در این نهاد خاطرنشان کرد: البته از سایر طرق، کاستی‏هایی از این دست تا حدی قابل جبران است.

وی ادامه داد: مجموعه شبکه دامپزشکی استان تهران برای جبران کمبود نیروی انسانی و اعتبارات در این زمینه از کارکنان طرح نیروی انسانی استفاده می‏کند.

انتظاری اضافه کرد: از دیگر موانع موجود در جذب نیروی انسانی در تهران، موضوع دشواری انتقال کارکنان از سایر نقاط کشور به این استان است.

معاون اداری شبکه دامپزشکی استان تهران افزود: این موارد مجموعه معاونت اداری شبکه دامپزشکی استان تهران را با مشکلاتی مواجه می‏سازد.

معاون اداری شبکه دامپزشکی استان تهران همچنین از معرفی رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان دماوند خبر داد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول