اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان قزوین آغاز شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شطرنج استان قزوین از آغاز رقابت‌های شطرنج قهرمانی این استان خبر داد‌.

رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان قزوین آغاز شد

فرهاد کربلایی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه این رقابت‌ها از روز گذشته با حضور چهل و چهار شطرنج‌باز کلید خورد، اظهار کرد: این مسابقات در 9 دور به روش سوییسی تا هفدهم تیرماه در خانه شطرنج مجموعه ورزشی الغدیر قزوین پیگیری می‌شود‌.

وی با بیان اینکه در این مسابقات شطرنج‌بازان همه رده‌های سنی حضور دارند، افزود‌: حضور تنی چند از شطرنج‌بازان سرشناس استان قزوین در این رقابت‌ها سطح کیفی رقابت‌ها را بالا برده است‌.

کربلایی‌صادقی اضافه کرد‌: غلام‌رضا اکبری که در ریتینگ فدراسیون جهانی شطرنج رتبه دو هزار و 44 را دارد، یکی از معروف‌ترین شطرنج‌بازان حاضر در این دوره از مسابقات است‌.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین یادآور شد‌: شاهین جوانی، محمدرضا عابدی و سید‌محسن سودمند هم از دیگر شطرنج‌بازانی هستند که در ریتینگ فدراسیون جهانی شطرنج رتبه‌های زیر دو هزار را در اختیار دارند.

وی مجموع جوایز حاضر در این دوره از مسابقات را خوب و مناسب توصیف کرد و گفت‌: در این رقابت‌ها هفت میلیون ریال وجه نقد در نظر گرفته شده، که نسبت به دوره‌های قبلی این رقم افزایش قابل قبولی داشته است.

درخشش شطرنج‌بازان قزوینی در مسابقات جام باران گیلان

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین در ادامه به حضور دو شطرنج‌باز این استان در رقابت‌های جام باران استان گیلان اشاره کرد و افزود: مهرداد صداقتی و حسین اکبری که به نمایندگی از قزوین در این مسابقات حضور داشته‌اند تا پایان دور چهارم امتیاز‌های خوبی را کسب کرده‌اند‌.

کربلایی یادآور شد‌: تا پایان دور چهارم این رقابت‌ها صداقتی با چهار پیروزی متوالی و کسب چهار امتیاز صدرنشین است و اکبری دیگر شطرنج‌باز قزوینی با سه امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد‌.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول