اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج مازندران:

ساری میزبان لیگ برتر شطرنج کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج مازندران گفت: بهترین‌های شطرنج کشور در دو بخش مردان و زنان به مدت دو روز در ساری با هم به رقابت می‌پردازند.

ساری میزبان لیگ برتر شطرنج کشور شد

محمد علی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته نخست مسابقات شطرنج لیگ برتر مردان و زنان قهرمانی کشور جام اندیشمندان به میزبانی مازندران روزهای 31 خرداد تا دوم تیر در خانه شطرنج ساری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بهترین‌های شطرنج کشور در دو بخش مردان و زنان به مدت دو روز در ساری با هم به رقابت می‌پردازند.

علی‌نژاد گفت: در این دوره از مسابقات مازندران دو نماینده به نام‌های انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ساری و آسامه بابل حضور دارند که به مصاف حریفان خود می‌روند.

رئیس هیئت شطرنج مازندران از حضور 13 تیم در لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در هر هفته یکی از تیم‌ها میزبان حریفان خود هستند.

علی‌نژاد یادآور شد: تیم‌های ابن‌سینا همدان، تربیت زنجان، دانشگاه آزاد، تربیت قم، دنیا فلز رشت، بوشهر، دریا برج شیراز، تاید و اترهرمزگان، تهران، نظام پزشکی ایران، قزوین به همراه دو تیم مازندرانی ساری و بابل به عنوان 13 تیم شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها هستند.

وی درباره دو نماینده مازندران در این رقابت‌ها گفت: دو تیم ساری و بابل از تیم‌های خوب این دوره از مسابقات هستند و در این دوره از رقابت‌ها با بازیکنان و مربیان جوان و بومی در لیگ حضور یافت.

رئیس هیئت شطرنج مازندران خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته هیئت استان همواره در لیگ‌های مختلف شطرنج در هر دو بخش مردان و زنان حضوری فعال داشته و از هر لحاظ ارتباط خوبی با فدراسیون و دستگاه ورزش استان دارد.

علی‌نژاد در پایان افزود: از تمامی خانواده‌ها و والدین می‌خواهیم که فرزندان خود را برای استعدادیابی در این ورزش هوشی تشویق کنند تا شاهد رشد و توسعه رشته شطرنج استان و شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول