اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان:

رقابت‌های شطرنج قهرمان استانی ویژه آقایان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: خانه شطرنج اصفهان میزبان شطرنج‌بازان مرد شرکت‌کننده در رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان اصفهان است.

رقابت‌های شطرنج قهرمان استانی ویژه آقایان آغاز شد

حسین گلشنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان اصفهان از تاریخ 16 اردیبهشت آغاز و در تاریخ 23 اردیبهشت‌ماه خاتمه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان اصفهان، حدود 70 نفر ورزشکار حضور داشته باشند، تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی آزاد برگزار می‌شود و تمامی علاقه‌مندان اجازه حضور در این مسابقه را دارند.

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان بیان داشت: از جمله اهداف این هیئت پس از برگزاری رقابت‌های شطرنج استانی آقایان، اجرای مسابقات شطرنج قهرمانی استان، ویژه بانوان بود که این موضوع به دلیل تداخل با امتحانات مدارس به تیرماه سال جاری موکول شد.

وی تاکید کرد: رقابت‌های شطرنج استانی بانوان نیز در رده سنی بزرگسالان برپا می‌شود.

گلشنی در مورد دوره‌های آموزشی هیئت شطرنج استان اصفهان با اشاره به اینکه این دوره‌ها برای رده‌های سنی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره‌ها که از سنین شش سال تا زیر 20 سال برگزار می‌شود، تا پایان مرداد‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی در مورد رقابت‌های المپیاد ایرانیان و حضور شطرنج‌بازان اصفهانی در این مسابقات گفت: این هیئت آمادگی کامل را برای حضور در این مسابقات دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول