اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت ماهانه

مسابقات فکری شطرنج رده سنی آزاد خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقات فکری شطرنج رده سنی آزاد به صورت ماهانه توسط این هیئت خبر داد.

مسابقات فکری شطرنج رده سنی آزاد خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدرضا وجدانی از برگزاری مسابقات فکری شطرنج رده سنی آزاد به صورت ماهانه توسط این هیئت خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات برای دومین ماه به منظور آمادگی ورزشکاران خراسانی برای حضور در مسابقات شطرنج با عنوان جشنواره سراسری کشور انتخابی تیم ملی شطرنج در تاریخ 21 تیرماه سال جاری در همدان، برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با وضعیت شطرنج بازان استان، عنوان کرد: مرصاد خداشناس و سیاوش وجدانی از اعضای تیم ملی نوجوانان، کسری گودرز و کوروش طوفانی از ورزشکاران فعال این هیأت به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به حضور سیاوش وجدانی در تورنمنت قهرمانی مدارس جهان در کشور رومانی، گفت: در حال حاضر این بازیکن برای اعزام به مسابقات شطرنج این رده سنی زیر 14 سال 12 تا 19 تیرماه امسال در کشور امارات تمرینات خود را زیر نظر مسعود خجسته مربی تیم شطرنج خراسان‌رضوی و مربی اوکراینی تیم ملی دنبال می‌کند.

وجدانی با بیان اینکه کوروش طوفانی نیز تیرماه سال جاری به مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی آسیا در کشور سریلانکا اعزام می‌شود، افزود: هم‌اکنون میترا حجازی‌پور نیز در مسابقات شطرنج قهرمانی تیمی آسیا در کشور چین در حال رقابت است.

رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی در ادامه از آغاز کلاس‌های تابستانی شطرنج از اول تیرماه در محل این هیئت واقع در مجموعه ورزشی شهید بهشتی خبر داد و گفت: این کلاس‌های آموزشی برای تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات می‌توانند به سایت اینترنتی هیئت شطرنج به نشانی www.razavichess.com مراجعه کنند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت هیئت شطرنج خراسان‌رضوی اظهار کرد: کلاس داوری درجه یک شطرنج 25 اردیبهشت ماه تا یک خردادماه سال جاری با حضور 4 خانم و 8 نفر از آقایان در محل این هیئت برگزار شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول