اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنج‌شنبه 22 تیرماه

مجمع عمومی برای فعالان تئاتر اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی انجمن تئاتر کودک و نوجوان استان اصفهان گفت: در روز پنج‌شنبه 22 تیرماه سال جاری مجمع عمومی و توزیع فرم‌های عضوگیری برای فعالان تئاتر اصفهان برگزار می‌شود.

مجمع عمومی برای فعالان تئاتر اصفهان برگزار می‌شود

اکرم ابوالمعالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از به تصویب رسیدن اساس‌نامه در هیئت مدیره موقت لازم بود تا فعالان تئاتر از بندهای اساس‌نامه مطلع شوند، که در جلسه‌ای در چند روز گذشته در میان تعدادی از آنها ویژگی‌های آن خوانده شد تا پس از اطلاع از بندهای آن نظرات خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به جلسه مجمع عمومی که در روز پنج‌شنبه ساعت 12 در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جلسه که تمامی فعالان تئاتر اصفهان حضور دارند، فرم‌های عضوگیری هیئت مدیره نیز توزیع می‌شود.

سخن‌گوی انجمن تئاتر کودک و نوجوان استان اصفهان ادامه داد: این فرم بندهای متفاوتی دارد، اما در کل اعضا می‌توانند در دو دسته کاندید شوند.

وی با بیان این مطلب افزود: افراد می‌توانند یا در اعضای پیوسته کاندید شوند یا در اعضای وابسته، در این گروه افراد حق رای دادن دارند اما شرایط کاندیداتوری شدن برای هیئت مدیره را ندارند.

ابوالمعالی با اشاره به اینکه بررسی فرم‌های عضویت هیئت مدیره براساس سوابق و تعداد کارهای فعالان عرصه تئاتر بررسی می‌شود، تاکید کرد: با تکمیل فرم‌های عضوگیری و بررسی‌ آن انتخابات هیئت مدیره تئاتر کودک در دوم شهریورماه سال جاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: معیار ما برای نگارش این اساس‌نامه، اساس‌نامه انجمن تئاتر کودک و نوجوان استان تهران بوده که با توجه به فضای اصفهان، بومی‌سازی شده تا به این طریق بتوانیم از حقوق کودک و نوجوان کاران استان دفاع کنیم.

این کارگردان تئاتر کودک و نوجوان تاکید کرد: امیدواریم با تشکیل انجمن تئاتر کودک و نوجوان بتواند هم از لحاظ کیفی و کمی در سطح مطلوبی تئاتر کودک و نوجوان را ارتقا دهد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول