اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر:

سند 5 ساله توسعه نرماشیر تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر با اشاره به تصویب سند 5 ساله توسعه نرماشیر گفت: با محقق شدن برنامه توسعه نرماشیر، تحول شگرفی در این شهرستان به وجود می‌آید.

سند 5 ساله توسعه نرماشیر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نرماشیر اظهار داشت: اولویت اصلی‌ سند توسعه، اجرای پروژه‌های نیمه تمام و همچنین توجه ویژه به بخش کشاورزی و اشتغال است.

وی بیان داشت: این سند نقطه عطفی در پیشرفت شهرستان است، سند توسعه چشم‌انداز توسعه در شهرستان بوده و با یک برنامه جامع راهبردی باید مسیر توسعه شهرستان را فراهم کرد.

سام‌نژاد ابراز داشت: با محقق شدن برنامه توسعه نرماشیر تحول شگرفی در این شهرستان به وجود می‌آید و با اجرای طرح‌های توسعه و با توجه به استعدادهای شهرستان و همچنین موقعیت جغرافیایی آن شرق استان می‌تواند از آن بهره ببرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان نرماشیر یکی از مراکز مواصلاتی بین‌المللی محسوب می‌شود به بخش راهسازی و ترانزیت کالا به ویژه محصولات کشاورزی توجه ویژه شده است.

فرماندار نرماشیر ابراز داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی‌ می‌توانیم تولید ملی را افزایش دهیم، یعنی بهره‌وری را بالا برده و با سرمایه‌های موجود تولید بیشتری داشته باشیم و مدیران اجرایی باید از خودشان خلاقیت نشان دهند و در صورت محدودیت سرمایه ‌با ایجاد تحول در راستای ارتقای بهره‌وری گام بردارند.

سام‌نژاد خاطرنشان کرد: مسئولان و همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را براساس سند 5 ساله تنظیم کنند و برنامه‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند تا چشم‌انداز خوبی در آینده برای شهرستان و رضایت هر چه بیشتر مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول