اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت فرهنگسرای رسانه اصفهان

کارگاه آموزشی تکنیک‌های مصاحبه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان از برگزاری کارگاه آموزشی تکنیک‌های مصاحبه با حضور استاد فریدون صدیقی خبر داد.

کارگاه آموزشی تکنیک‌های مصاحبه برگزار می‌شود

مجید شریفی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این کارگاه یک روزه 22 تیرماه در محل سالن اجتماعات نمایشگاه نصف‌جهان (جنب شهرداری مرکزی) با همکاری روابط عمومی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه به ویژگی‌های مصاحبه، شناخت موضوع، زمان در مصاحبه عناصر طلایی در مصاحبه، حاشیه‌ها و اطلاعات سرریز، انتخاب سوژه تکنیک‌های دیگری در مصاحبه پرداخته می‌شود.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان با بیان اینکه بیشتر کلاس‌های آموزشی این فرهنگسرا برای استفاده بهینه افراد شاغل به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، تاکید کرد: اولویت شرکت در این کارگاه آموزشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه است و در پایان همان روز گواهی‌نامه شرکت در این کارگاه به افراد شرکت‌ کننده اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: استاد فریدون صدیقی از پیشکسوتان روزنامه‌نگاری است که از سال 51 حرفه روزنامه‌نگاری را با ورود به روزنامه کیهان آغاز کرده است و در شکل‌گیری و حیات ده‌ها روزنامه و مجله نقش بسزایی داشته است .

شریفی‌فر ادامه داد: فریدون صدیقی قریب به 20 سال است روزنامه‌نگاری و فنون مصاحبه را تدریس می‌کند و سال‌ها نقد ادبی و هنری نوشته است.

وی با بیان اینکه صدیقی اکنون به عنوان مدرس در دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم‌چنین روزنامه همشهری مشغول به فعالیت است، گفت: مصاحبه «صفر» این روزنامه‌نگار پیشکسوت با مرده‌شوری در غسال‌خانه یکی از جذاب‌ترین مصاحبه‌های استاد صدیقی است که 30 سال پیش بر سر زبان‌ها افتاد و امروزه نیز این مصاحبه در کتاب‌های آموزشی روزنامه‌نگاری جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان درباره برنامه‌های آتی این فرهنگسرا نیز تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، آموزش شبکه‌های مجازی ویژه خبرنگاران و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های آینده فرهنگسرای رسانه است.

به گزارش فارس علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در کارگاه یک روزه تکنیک‌های مصاحبه می‌توانند به آدرس خیابان علامه امینی، باغ غدیر، ساختمان الغدیر طبقه دوم، فرهنگسرای رسانه مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2607529 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول