اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 35 میلیارد تومان در زنجان

کارخانه تولید مقوای دوبلکس دیاکورول پاسارگاد کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استان و سرمایه‌گذاری 35 میلیارد تومانی، کارخانه تولید مقوای دوبلکس دیاکورول پاسارگاد در زنجان کلنگ‌زنی شد.

کارخانه تولید مقوای دوبلکس دیاکورول پاسارگاد کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرعامل شرکت دیاکورول پاسارگاد در مراسم کلنگ‌زنی کارخانه تولید مقوای دوبلکس دیاکورول پاسارگاد اظهار کرد: فعالیت اصلی این شرکت تولید مقوای دوبلکس است که در صنایع بسته‌بندی کاربرد دارد.

علی کاوری با بیان اینکه صنایع بسته‌بندی از صنایع مهم محسوب می‌شود، افزود: متاسفانه کشور در زمینه صنایع بسته‌بندی با مشکلاتی مواجه است.

وی با اشاره به واردات مقوای بسته‌بندی از کشورهای کره‌جنوبی و آلمان به ایران خاطرنشان کرد: ‌در حال حاضر نیاز کشور 600 هزار تن است.

مدیرعامل شرکت دیاکورول پاسارگاد با بیان اینکه تولید اولیه این کارخانه 250 هزار تن در روز است، افزود: با تولید این میزان 13 درصد نیاز کشور در این زمینه تامین می‌شود.

وی با اشاره به خرید ماشین‌آلات این کارخانه در سال‌های گذشته تصریح کرد:‌ با آغاز فعالیت‌های این کارخانه، روزانه 18 تریلی کاغذ باطله و مقوا وارد و 12 تریلی رول خارج می‌شود.

کاوری اشتغالزایی این طرح را در فاز نخست 150 نفر دانست و گفت: بعد از 24 ماه، میزان اشتغالزایی این کارخانه به ایجاد زمینه اشتغال 300 نفر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید این کارخانه در روز 150 هزار تن است، یادآور شد: با مهندسی جدید این میزان به 250 هزار تن افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول