اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید شهرستان جم:

احیای ارزش‌های اسلامی در شرایط کنونی از ضروریات است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید شهرستان جم گفت: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند، باید نسبت به احیای ارزش‌ها و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

احیای ارزش‌های اسلامی در شرایط کنونی از ضروریات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم شامگاه پنج‌شنبه در آیین ساماندهی گلزار شهدای شهر خاص اظهار داشت: شهدا در موفقیت و سربلندی نظام اسلامی نقشی اساسی داشته‌اند و تجلیل از این عزیزان امری لازم و ضروری است.

محمد ملک‌زاده افزود: شهدا از جان خود گذشتند تا اسلام و انقلاب حفظ شود و امروز همه باید از شهدا و خانواده این عزیزان تجلیل شایسته‌ای داشته باشند.

وی افزود: ساماندهی گلزار شهدا از برنامه‌های اساسی بنیاد شهید شهرستان و استان است و جناب حاجی‌زاده مدیر کل بنیاد شهید استان تلاش گسترده‌ای در این راستا انجام داده‌اند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان جم با اشاره به اهمیت ساماندهی گلزار شهدا یادآور شد: عملیات اجرایی بهسازی این گلزار در روستای "شهر خاص" که دارای سه شهید به نام‌های محمد اخلاقی، حسن پیمان و عباس صادقی است، هم‌اکنون آغاز شده است.

ملک‌زاده گفت: این گلزار به مساحت 90 مترمربع و با اعتبار 400 میلیون ریال بهسازی می‌شود و امیدوار هستیم رضایت خاطر خانواده شهدا را جلب کنیم.

وی با اعلام تخصیص اعتبار این پروژه توسط پالایشگاه گاز فجر جم تصریح کرد: مدت زمان اتمام این پروژه سه ماه آینده اعلام شده است.

این مسئول بیان کرد: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند، باید نسبت به احیای ارزش‌ها و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول