اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف جذب گردشگران و توریسم

باغ پرندگان سرعین گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با هدف جلب و جذب گردشگران در شهر توریستی سرعین مجموعه باغ پرندگان این شهر گشایش یافت.

باغ پرندگان سرعین گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مجموعه که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید بیش از 100 نوع پرنده زینتی نظیر طاووس، انواع قرقاول، بلدرچین، مرغ بهشتی و عشق، امپراطور، کبک، دم چتری و... در معرض دید عموم گذاشته شده است.

فرماندار سرعین در مراسم افتتاح این مجموعه تفریحی، توریستی گفت: برای دایر کردن باغ پرندگان سرعین که در انتهای بازار جمشید این شهر واقع شده است، 150 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

کاظم دبیر افزود: امسال با افتتاح انواع مراکز تفریحی، اقامتی پیش‌بینی می‌کنیم مدت اقامت مسافران و گردشگران افزایش یابد.

وی با یادآوری این‌که در طرح توسعه مکان‌ها و فضاهای گردشگری سرعین افتتاح چندین مجموعه نظیر باغ پرندگان در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در دو سال اخیر تلاش کردیم تا مدت اقامت مسافران و گردشگران را از 1.5 روز به 2.2 دهم روز برسانیم که در این باب توسعه واحدها و مکان‌های تفریحی، توریستی و گردشگری یک اصل بنیادین است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نباید گردشگری سرعین را محدود به آب گرم‌ها یا فضاهای شناخته شده بکنیم بلکه هر سال با افزودن چندین مجموعه به واحدهای تفریحی و توریستی و گردشگری سرعین می‌توانیم رضایت گردشگران را بیشتر فراهم کنیم.

به گزارش فارس، در جلسه ستاد اسکان مسافران تابستانی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز که عصر امروز در سرعین برگزار شد، معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل از سرعین به عنوان مقصد 80 درصد گردشگران و مسافران تابستانی خبر داد و گفت: از آغاز تعطیلات تابستانی تاکنون بالغ بر 16 هزار و 750 نفر روز از مسافران فرهنگی در مراکز و ستادهای اسکان این استان پذیرش شدند.

موسی عدالتخواه اضافه کرد: این مسافران در قالب سه هزار و 550 خانوار بودند که سعی کردیم به آنها خدمات ارایه کنیم.

وی از دایر بودن ستادهای اسکان در نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این مدت پنج هزار و 980 پرس غذای گرم رایگان نیز بین فرهنگیان توزیع شده است.

عدالتخواه با اعلام این‌که اردبیل، سرعین و نیر بیشترین پذیرش مسافران را داشتند، افزود: با بسیج تمام امکانات آموزش و پرورش استان تلاش می‌کند با تمهید مقدمات و تجهیز محل‌های اسکان در شأن معلمان و خانواده‌های آنها خدماتی را ارایه کند تا مسافران سفر راحت، ایمن و آرامش‌بخشی را تجربه کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول