اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باغ پرندگان صدف کرمانشاه:

بهره‌برداری باغ پرندگان 800 میلیون هزینه داشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باغ پرندگان صدف کرمانشاه گفت‌: این پروژه نخستین باغ پرندگان خصوصی در کشور بوده که راه‌اندازی آن 800 میلیون تومان هزینه داشته است.

بهره‌برداری باغ پرندگان 800 میلیون هزینه داشت
امید قلیچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در حاشیه افتتاح باغ پرندگان صدف کرمانشاه درباره مراحل راه‌اندازی این پارک اضافه کرد: آغاز این کار از سال 85 بود و در کل هزار و 35 بار به شهرداری و برای گرفتن مجوز از نهادهای ذی‌ربط مستقر در تهران 132 بار به تهران مراجعه کردم.
قلیچی با اشاره به اینکه هزینه تمام شده این پروژه‌ حدود 800 میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: اقدامات اجرایی تا بهره‌برداری طرح 18 ماه طول کشیده است.
مدیر‌عامل باغ پرندگان صدف کرمانشاه تصریح کرد: تنها شماری از مدیران استان این طرح را پیگیری کرده‌ و در حد بضاعت به ما کمک کردند.
وی گفت: در این پروژه برای 15 نفر اشتغالزایی شده و با به کار افتادن فازهای اجرایی همچون سفره‌خانه سنتی و محل بازی این تعداد به 25 نفر خواهد رسید.
مدیر‌عامل باغ پرندگان صدف کرمانشاه افزود: این باغ حدودا یک ماه می‌شود که به صورت آزمایشی شروع به کار کرده و رضایت خاطر مردم و بازدیدکنندگان را فراهم آورده است.
وی تصریح کرد: البته مردم انتقادهایی نیز داشته‌اند که گونه‌های کمی در باغ موجود است‌ که دلیل این امر گرمای تابستان بوده و اواخر فصل پاییز 100 درصد پرنده‌ها تهیه و این باغ آورده می‌شود.
قلیچی از عدم حضور مسئولان استان در مراسم افتتاحیه انتقاد کرد و اظهار داشت: نخستین باغ پرندگان در اصفهان با گونه‌های کم‌تری از پرندگان آغاز به کار کرده است در حالی که باغ پرندگان کرمانشاه با 140‌ گونه و 2 هزار قطعه پرنده افتتاح شد.
وی گفت: این طرح در دو هکتار ابتدا با کمک موسسه مالی اعتباری مهر و در اواسط کار برای خرید پرندگان با 450 میلیون تومان تسهیلات بانک ملی راه‌اندازی شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول