اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

مشکلی در ثبت‌نام دانش آموزان بردخونی نداشتیم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: تاکنون گزارشی در زمینه مشکلات احتمالی ثبت‌نام دانش‌آموزان در بردخون به آموزش و پرورش نرسیده است.

مشکلی در ثبت‌نام دانش آموزان بردخونی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون حسین مصلحی‌پور عصر امروز در همایش فرهنگیان بردخون اظهار داشت: ما به عنوان شیعه و معلم وظیفه حساسی در برابر جامعه اسلامی داریم که لازم است رفتار و عمل و کردارمان مطابق با انتظارات انسانی و اسلامی باشد و به تعهد و احساس مسئولیت خود پایبند بمانیم زیرا انتظارات جامعه از معلمان بیش از اقشار دیگر است.

مصلحی‌پور افزود: نباید جایگاه بلند معلمی را با مسائل بی‌ارزش پایین بیاوریم و کاری که به عهده ماست نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشیم و خود عامل به سفارشات باشیم زیرا کار نیمه تمام خیانت به قشری است که در اختیار ما قرار دارند.

وی اضافه کرد: خانواده، جامعه، مدرسه در پیشرفت و افت بچه‌ها مؤثرند البته ممکن است در این زمینه مسائلی مانند مشکلات اقتصادی خانواده‌ها، امکانات و تجهیزات و فضای آموزشی، عوامل آموزشی و پرورشی، سرگرمی‌های جامعه هر یک تا حدی تأثیرگذارند که می‌توان از هنر معلمی در راستای پیشرفت و تعالی دانش‌آموزان استفاده کرد.

مصلحی‌پور ادامه داد: در نظام آموزشی فعلی خروجی مدارس در چارچوب دینی نیست که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب کارشناسان و مسئولان به این نتیجه رسیدند تغییراتی در نظام آموزشی ایجاد شود که نظام تحول بنیادین نتیجه آن است که به عنوان نقشه راه نیازمند آمار و ارقام و اطلاعات صحیح است.

وی تصریح کرد: مدارس کار ثبت‌نام دانش‌آموزان را ادامه می‌دهند و بیشتر آنان در این زمینه با مراجعه به مدارس کار ثبت‌نام را انجام داده‌اند و تاکنون گزارشی در زمینه مشکلات احتمالی نرسیده است.

معاون آموزش و نوآوری اداره آموزش و پرورش بردخون نیز با اشاره به موضوع پروژه مهر گفت: مدارس در ایام تابستان با رفع مشکلات و کمبودها خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند که همه فعالیت‌ها و تلاش‌ها در قالب پروژه مهر صورت می‌گیرد و مدیران در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند.

بهرام حسینی‌پناه افزود: مدیران مدارس باید ضمن تعامل با کارشناسان اداری به مکاتبات و بخشنامه‌ها توجه داشته باشند تا عملکرد خوبی ارائه دهیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول