اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیریک:

مدیران دستگاه‌ها از روزمره‌گی خارج شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار سیریک گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از اجرای برنامه‌های روزمره‌گی خارج شوند و با اجرای برنامه‌های مدیریتی کلان برای پیشرفت و پیشبرد اهداف و چشم انداز شهرستان حرکت شتابانی داشته باشند.

مدیران دستگاه‌ها از روزمره‌گی خارج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی برنامه‌های اجرایی در شهرستان سیریک ایجاد زیرساخت زیربنایی و زمینه‌های اشتغالزایی و فراهم ساختن اشتغال برای جوانان است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از اجرای برنامه‌های روزمرگی خارج شوند و با اجرای برنامه‌های مدیریتی کلان و نگاه به آینده برای پیشرفت و پیشبرد اهداف و چشم انداز شهرستان حرکت شتابانی داشته باشند.

فرماندار سیریک با بیان اینکه شان حضور همه مسئولان خدمت به خلق خداست، بیان داشت:  شهرستان سیریک دارای ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد زمینه‌های اشتغال و گردشگری و توریسم  است که می‌توان با کمک و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی شهرستان سیریک را به قطبی گردشگر‌پذیر و بازارهای پررونق کسب و کار و شغل‌های پایدار تبدیل ساخت.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم وجود بسیاری از مشاغل برای انجام کارهای ابتدائی مردم در شهرستان به زودی دوره‌های آموزشی برای افراد جویای کار با بیش از 33 عنوان شغل پیشنهادی با هدف ایجاد اشتغال و رونق بازارهای شهرستان اجرایی می‌شود.

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه افزود: شرق استان هم دارای پتانسیل‌های بالقوه‌ای برای شکوفایی در زمینه‌های اشتغالزایی و گردشگری و هم دارای نقاط ضعف و آسیب‌هایی است که باید با مدیریت، وحدت و همدلی و انعکاس درست مشکلات به مسئولان زمینه‌های رفع محرومیت را  از شرق استان ریشه‌کن ساخت.

سید عبدالکریم هاشمی مهم‌ترین مشکلات مردم را در شهرستان سیریک  علاوه بر مشکل اشتغال مشکلات کمبود آب شرب، عدم دسترسی و برخورداری از جاده‌های آسفالته روستایی، کمبود برق و نوسانات برقی و عدم برخورداری بسیاری از صیادان به مجوز های صید و صیادی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول