اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری ایلام:

دوره آموزشی مدیران استان ایلام برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری ایلام گفت: دوره آموزشی مدیران استان ایلام برپا می‌شود.

دوره آموزشی مدیران استان ایلام برپا می‌شود

رحمت‌الله قیصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: دوره‌ آموزشی با عنوان طرح" سلمان" با حضور شماری از مدیران استان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح "سلمان"  با محوریت مدیریت دینی از فردا 18 تیرماه به مدت سه روز تا 21 تیرماه در مشهد مقدس برای مدیران استان ایلام برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: طرح " سلمان" با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت مدیران کشور طراحی شده که استان ایلام نیز به این مهم توجه و عنایت دارد.

قیصوری تصریح کرد: تاکنون هفت دوره این طرح آموزشی در داخل استان ایلام از سوی مسئولان امر در استانداری برگزار شده و مورد استقبال مدیران قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری ایلام گفت: اما تنها سه دوره آن باقیمانده که باید این دوره‌ها نیز با حضور مدیران استان به اتمام برسد.

وی ادامه داد: مباحث باقیمانده در اجرای این دوره آموزشی شامل تبیین منشور توسعه فرهنگ قرآنی، نظام سیاسی اسلام بر مبنای ولایت فقیه و نظام مدیریت اسلامی است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول