اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پشتیبانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه اعلام کرد

31 تیر آخرین مهلت برای ثبت‌نام مبلغان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره هماهنگی، اعزام و پشتیبانی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از اعزام بیش از شش هزار نفر مبلغ در ماه رمضان به سراسر کشور خبر داد و گفت: مبلغان تا پایان تیر ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

31 تیر آخرین مهلت برای ثبت‌نام مبلغان

حجت‌الاسلام اسدالله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت تبلیغ در ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه معنوی بوده و اکثر مردم پس از فراغت از کارهای دنیوی برای مسائل عبادی خود به مساجد مراجعه می‌کنند.

وی به ثبت‌نام و اعزام مبلغ در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: مبلغان برای اعزام به مناطق مختلف از 15 تا 31 تیرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل اداره هماهنگی، اعزام و پشتیبانی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از اعزام بالغ بر شش هزار نفر از مبلغان در ایام رمضان به سراسر کشور خبر داد و افزود: این مبلغان تا پایان رمضان در مناطق تبلیغی حضور دارند و به تبلیغ دین و احکام می‌پردازند.

وی با اشاره به نحوه اعزام مبلغان گفت: مناطق فاقد روحانی و محروم در اولویت اعزام مبلغ هستند که مبلغان بر اساس این رویه اعزام می‌شوند.

غفاری خاطر نشان کرد: برخی از مبلغان اعزامی در زمینه مربی قرآن و احکام فعالیت می‌کنند و به اقامه نماز جماعت و برگزاری برنامه‌های قرآنی می‌پردازند.

وی ادامه داد: بسته‌های فرهنگی و کتاب تبلیغ در ماه رمضان که از سوی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی چاپ شده در اختیار مبلغان اعزامی قرار می‌گیرد.

مدیرکل اداره هماهنگی، اعزام و پشتیبانی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه عنوان داشت: مبلغان تا ششم شهریور فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.mobaleghan.com و بخش سماوات نسبت به تکمیل گزارش خود اقدام کنند.

وی با اشاره به تفاوت اعزام مبلغ در مناسبت‌های محرم و صفر با ماه رمضان گفت: در ماه رمضان علاوه بر اعزام مبلغ، تعدادی از مبلغ‌یار هم اعزام می‌شوند که در زمینه تبلیغ به مبلغان کمک می‌کنند.

غفاری به دیگر برنامه‌های اعزام مبلغان اشاره کرد و افزود: برخی مبلغان به صورت بلند مدت اعزام می‌شوند که بر اساس این طرح، روحانی به مدت یک سال در منطقه فاقد روحانی مستقر شده و در مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی به فعالیت می‌پردازد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول