اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماه رمضان

بیش از 6000 نفر مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام بیش از 6 هزار نفر مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان به سراسر کشور خبر داد.

بیش از 6000 نفر مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت تبلیغ در ماه رمضان اظهار کرد: ماه رمضان یکی از ظرفیت‌های مهم برای تبلیغ احکام دین و معارف قرآنی بوده و مردم نیز در این مناسبت دارای دغدغه هستند.

وی با بیان اینکه عموم مردم بی‌صبرانه منتظر حضور روحانی و مبلغ در ایام رمضان هستند گفت: در حقیقت ماه رمضان بهار تبلیغ احکام، آیات الهی و معارف اسلامی است و این ماه پرفضیلت در افزایش اطلاعات و دانش دینی مردم و امنیت روانی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان عنوان داشت: نسیم معنوی ماه رمضان و فضای عطرآگین عبادی و معنوی این ماه در راه است.

وی خاطر نشان کرد: رمضان ماه میهمانی خداوند، قرآن، عبادت، نیایش، استغفار، دعا، راز و نیاز، بیان معارف الهی و قرآن است و همه به سوی خداوند و معبود، نیایش الهی در این ماه توجه دارند و رحمت‌ها و فیوضات الهی در این ماه بر مردم می‌بارد.

موسوی از اعزام بالغ بر 6 هزار نفر مبلغ در ایام ماه رمضان خبر داد و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر اساس رسالت فرهنگی تبلیغی خود نسبت به جذب، ساماندهی، اعزام و پشتیبانی مبلغان به مناطق مختلف اقدام می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: مبلغان از هجدهم تیر تا نیمه ماه رمضان فرصت دارند برای ثبت‌نام، جذب و انتخاب محل‌های تبلیغ اقدام کنند.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: حکم تبلیغی مبلغان 21 تیر اعلام و صادر شده و سه جلد کتاب ره توشه به عنوان محتوای تبلیغی به آنها اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: مبلغان در سراسر کشور با حضور خود در محافل، مساجد و تکایا نسبت به تبیین و تبلیغ معارف الهی و قرآن اقدام می‌کنند.

موسوی برگزاری جلسات سخنرانی، منبر، وعظ و خطابه، کلاس‌های آموزش قرآن و تفسیر، تشکیل جلسات حلقه‌های معرفت و تبلیغ چهره به چهره، جلسات راهنمایی و مشاوره و ارشاد، برگزاری مسابقات فرهنگی و توجه جدی به شب‌های قدر را از دیگر برنامه‌های اعزامی مبلغان در ماه رمضان ذکر کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول