اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

جوانان برای مقابله با موج‌های انحرافی واکسینه معنوی شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: جوانانی که بیمه و واکسینه معنوی نشوند با موج‌های انحرافی از سوی دشمنان ضربه می‌بینند.

جوانان برای مقابله با موج‌های انحرافی واکسینه معنوی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسدآباد با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: جوانان امروزی باید ادامه‌دهنده راه، منش و رفتار ائمه اطهار و امامان معصوم (ع) باشند.

وی ادامه داد: وقایع انقلاب و شرایط پیش آمده نشان می‌دهد هر چه توجه به مبانی دینی و الگوهای مذهبی و قابل بهره‌‌گیری بیشتر باشد آسیب‌پذیری جامعه کاهش می‌یابد. 

فرماندار اسدآباد در ادامه تکیه کردن بر فطرت الهی را رمز نجات مسلمانان خواند و گفت: به طور قطع جوانان مسلمان باید با پایبندی به معانی و مظاهر دینی به شناسایی و درک آسیب‌های موجود بپردازند چرا که تقویت باورهای دینی و اعتقادی موجب تقویت و پایداری نظام می‌شود.

وی مهمترین محور برنامه‌های جوان را الگوسازی و هویت‌بخشی به جوانان دانست و افزود: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع برای جوانان در تقویت شادابی و نشاط آنان بکوشیم.

آزادبخت اندیشیدن تدابیر لازم برای تقویت و رشد خلاقیت، ارتقای هویت ملی و ایمانی، الگوسازی قابل دسترس دینی، ملی و بین‌المللی در حوزه جوانان را مهم اعلام کرد و از دستگاه‌های اجرایی خواست در ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های مربوط به جوانان همکاری، همفکری، همدلی و همراهی لازم را داشته باشند.

کامران سمیعی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد نیز برگزاری جشن جوان، تجلیل از جوانان برتر شهرستان در عرصه‌های مختلف، برگزاری جشن خیابانی، بازدید جوانان از طرح‌های ماندگار، اهدای خون، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقات ورزشی، سرکشی از خانواده شهدا توسط مسئولان و جوانان، دیدار جوانان با امام جمعه و تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی گلزار شهدا را از برنامه‌های مختلف هفته جوان در سطح شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول