اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

‌یادواره 100 شهید شهر سنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری هفتمین یادواره شهدای هفت تیر و یکصد شهید شهر سنجان خبر داد.

‌یادواره 100 شهید شهر سنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین عباس هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهدای هفت تیر و یکصد شهید شهر سنجان هفتم تیرماه امسال در مصلای شهر سنجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یادواره‌های یکصد شهید شهر سنجان طی شش سال گذشته برگزار شده و امسال هفتمین یادواره برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی در واقعه انفجار در دفتر حزب جمهوری پنج شهید به نام‌های علی هاشمی‌سنجانی، محمدحسین صادقی، حجت غلامرضا آشتیانی، علی‌اصغر آقازمانی و محمود والاگر را تقدیم انقلاب کرده است بیان داشت: مسن‌ترین و جوان‌ترین شهدای واقعه هفت تیر به اسامی علی هاشمی‌سنجانی و محمود والاگر متعلق به شهر سنجان  بوده‌اند.

هاشمی با اشاره به برنامه‌های جنبی این یادواره گفت: برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع شهید بهشتی و شهدای هفت تیر، دعوت از سخنرانان، توزیع بسته‌های فرهنگی، پخش کلیپ و نماهنگ و برپایی نمایشگاه آثار شهیدان از برنامه‌های جنبی این یادواره است.

وی ادای دین به شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره عنوان و تاکید کرد: جوانان و نوجوانان ایرانی باید با ماهیت شکل‌گیری فاجعه هفت تیر آشنا شوند تا برای مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، آمادگی کافی را کسب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: امروز ایران اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدایی است که جان خود را در راه انقلاب فدا کردند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول