اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد بوشهر خبر داد

حمایت 10 هزار حامی از 3500 یتیم در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد بوشهر گفت: 3 هزار و 500 یتیم در استان بوشهر توسط 10 هزار حامی حمایت می‌شوند.

حمایت 10 هزار حامی از 3500 یتیم در بوشهر

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: طرح اکرام از طرح‌های خوب کمیته امداد بوده و موجب شده تا بسیاری از افراد بی‌سرپرست به سر و سامان برسند.

وی افزود: حامیان داخل و خارج از کشور نیز داریم که از یتیمان حمایت می‌کنند و ماهانه مبالغی را برای آن افراد پرداخت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر تصریح کرد: مجموع کمک‌های طرح اکرام در استان بوشهر سالانه یک میلیارد و 800 میلیون تومان است و این نشان از ظرفیت خوب استان بوشهر در حمایت از یتیمان است.

محبی در ارتباط با فعالیت‌های ستاد زکات اضافه کرد: ستاد زکات استان در سال 84 فعال شد و در همان سال 5 میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد.

این مسئول گفت: زکات جمع‌آوری شده در سال 90 نیز بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: 70 درصد زکات جمع‌آوری شده در امورات عمرانی و 30 درصد نیز برای فعالیت‌های معیشتی هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد توانمندسازی مناطق محروم نیز تشکیل شده و نقاط محروم شناسایی شدند و خیرین هم در این ستاد حضور دارند.

محبی اضافه کرد:در سال 89 حدود 16 میلیارد تومان مستمری پرداخت کردیم و در 9 ماهه سال 90 نیز این رقم به 13 میلیارد تومان رسید.

این مسئول بیان داشت: در حوزه فرهنگی در سال 89 یک میلیارد و 700 میلیون تومان در امور تحصیلی، دانشجویی، دانش آموزی و خوابگاه هزینه شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر عنوان کرد: در زمینه خدمات بیمه‌ای در سال گذشته 149 خانوار را بیمه کردیم.

وی در پایان اذعان داشت: در زمینه بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال شهری، 222 خانوار را برای دریافت بیمه اجتماعی سرپرست خانوار معرفی کردیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول