اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد

اجرای طرح "نور مبین" در نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از اجرای طرح "نور مبین" به منظور آشنایی تمام کارکنان این نیرو با مفاهیم قرآنی در سال جاری خبر داد.

اجرای طرح "نور مبین" در نیروی انتظامی

حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت عقیدتی سیاسی را یک سازمان فرهنگی دانست و اظهار کرد: ارتقای معنویت و بصیرت کارکنان نیروی انتظامی از وظایف سازمان عقیدتی سیاسی است.

وی به ماموریت‌های متنوع نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی با ارتقای معنویت کارکنان در خدمت انجام درست ماموریت‌های نیروی انتظامی است.

بهرامی با تاکید بر توجه به بازنشستگان نیروی انتظامی، ابراز کرد: سال‌های گذشته نسبت به بازنشستگان نیروی انتظامی غفلت شده و توجه به بازنشستگان یکی از برنامه‌های عقیدتی سیاسی در سال جاری است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اجرای برنامه‌های ویژه برای بازنشستگان را با همکاری و هماهنگی فرمانده‌هان نیروی انتظامی در استان‌ها عنوان کرد و گفت: خانواده‌های کارکنان اهمیت و نقش بسیاری در انجام بهینه ماموریت‌های نیروی انتظامی دارند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی در سال جاری، خاطرنشان کرد: انجام امور فرهنگی موجب احساس امنیت و آرامش کارکنان نسبت به خانواده و فرزندان آنها در ماموریت‌ها می‌شود.

بهرامی بر گسترش برنامه‌های قرآنی در نیروی انتظامی تاکید کرد و یادآور شد: سال گذشته مقام معظم رهبری فرمودند که کشور باید 10 میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه در حفظ قرآن از بسیاری از کشورهای اسلامی عقب هستیم، بیان کرد: حفظ قرآن کریم در مجموعه نیروی انتظامی به‌ویژه در دانشگاه علوم انتظامی، مراکز آموزش عمومی، علمی و تخصصی تربیت درجه‌دار انجام می‌شود.

وی از اجرای طرح "نور مبین" به منظور آشنایی تمام کارکنان نیروی انتظامی با مفاهیم قرآنی در سال جاری خبر داد و گفت: آشنایی با مفاهیم قرآنی به صورت گسترده، فراگیر و همگانی در مجموعه نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول