اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم ملی گلبال:

مشکلات موجود در فدراسیون موجب کناره‌گیری‌ام شد

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم ملی گلبال نابینایان دلیل کناره‌گیری خود از این تیم را وجود برخی مشکلات در این فدراسیون دانست.

مشکلات موجود در فدراسیون موجب کناره‌گیری‌ام شد

محمد سرنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در شرایطی که می‌توانستیم بعد از سال‌ها شاهد موفقیت تیم ملی در پارالمپیک باشیم حضور برخی افراد غیرورزشی در فدراسیون موجب کناره‌گیری سه بازیکن اصلی تیم ملی شد.

وی نبود هیئت رئیسه در فدراسیون گلبال را موجب تأسف خواند و افزود: با گذشت دو سال از انتخاب رئیس فدراسیون هنوز هیئت رئیسه آن تشکیل نشده و سبب به وجود آمدن برخی مسائل و اتفاقاتی در فدراسیون شده که شاید رئیس فدراسیون هم از آنها آگاهی نداشته باشد.

بازیکن کاشانی سابق تیم ملی گلبال نابینایان تصریح کرد: حضور مجدد برخی افراد که در گذشته به دلیل اشتباهاتشان از ورزش کنار گذاشته شده بودند در این فدراسیون سبب وارد شدن ضرباتی بر پیکره ورزش و مانع پیشرفت این رشته ورزشی است.

سرنجی در مورد دعوت مجددش به تیم ملی گفت: مسئولان فدراسیون به خاطر ترس از عواقب کناره‌گیری ما از تیم ملی، دوباره از ما دعوت شده تا به فدراسیون مراجعه و در مورد برخی مسائل گفت‌و‌گو کنیم.

این بازیکن گلبال در مورد وضعیت تمریناتش بیان داشت: در حال حاضر در کنار بازیکنان کاشانی به تمرین مشغول هستم و  به منظور آشنایی با برخی تیم‌های لیگ برتری در شهرهای دیگر هم حضور می‌یابم.

وی دلیل جدایی خود از تیم گلبال کاشان که منجر به سقوط به لیگ دسته یک شد را نبود اسپانسر و مشکلات مالی تیم دانست و عنوان کرد: تیم کاشان در زمان حضورم در دور رفت مسابقات در رده سوم جدول قرار داشت و بعد از جدایی من از تیم به دلیل مشکلات مالی این تیم نتوانست در لیگ برتر بماند و به دسته یک سقوط کرد.

بازیکن سابق تیم ملی گلبال نابینایان یادآور شد: نبود بودجه برای هیئت گلبال موجب شد تا بعد از 12 سال میزبانی تورنمنت گلبال جام آزادسازی خرمشهر که از قدیمی‌ترین جام‌های کشور بود سیزدهمین دوره آن برگزار نشود و حتی خودمان هم توان حضور در دیگر مسابقات را نداشته باشیم.

به گفته وی، امیدواریم تا روزی فرا برسد که مسئولان گلبال کشور از بطن جامعه گلبال برخیزند تا از این رشته آگاهی لازم را داشته باشند که به طور یقین در چنین شرایطی می‌توانیم شاهد موفقیت روزافزون این رشته باشیم که به نظرم این آرزو نمی‌تواند در خواست زیادی از مسئولان ورزش کشور باشد.

از افتخارات دوران ورزشی سرنجی به عنوان بازیکن تیم ملی قهرمانی جهان، آسیا، حضور در پارالمپیک، عنوان سومی مسابقات جهانی و قهرمانی کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول