اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای مختلف دشتستان خبر داد.

اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن عصر امروز در نشست مسئولان شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: گسترش خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دولت نهم و دهم اجرایی شده است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی از جمله رویکردهای مهم مسئولان در حوزه بهداشت و درمان است و در چند سال اخیر به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای مختلف دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: به زودی این طرح در شهرهای دشتستان اجرایی می‌شود.

کهن تصریح کرد: کاهش هزینه‌های درمانی و رضایت‌مندی خانواده‌ها از جمله اهداف برگزاری این طرح عظیم است.

وی از برپایی دوره‌های آموزشی و توجیهی پزشکان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: شبکه بهداشت و درمان دشتستان با هماهنگی‌های لازمی که با نظام پزشکی شهرستان به عمل آورد تمامی پزشکان بخش خصوصی شهرستان را برای آموزش این طرح دعوت کرد که آنها نیز حضور فعالی در این برنامه‌ها داشته‌اند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان در ارتباط با اهمیت اجرای طرح پزشک خانواده شهری اضافه کرد: به دلیل حساسیت موضوع و نقش پزشکان بخش خصوصی در اجرای این طرح مهم‌ترین مخاطب ما در این آموزش‌ها پزشکان عمومی بخش خصوصی هستند.

معاون شبکه بهداشت دشتستان نیز به بیان مباحث مهمی در ارتباط با اجرای این طرح در شهر برازجان پرداخت و با توجه به اجرای این طرح آینده نزدیک در زمینه آینده شغلی این گروه از پزشکان با آنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مصیب برهان اذعان داشت: بسته‌های آموزشی طرح پزشک خانواده شهری که از معاونت بهداشتی دانشگاه تهیه شده در اختیار پزشکان بخش خصوصی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول