اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

برنامه پزشک خانواده شهری در تمام نقاط فارس آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: برنامه پزشک خانواده شهری امشب در آستانه میلاد با سعادت امام عصر(عج) در تمام نقاط استان فارس از جمله کلان‌شهر شیراز آغاز می‌شود.

برنامه پزشک خانواده شهری در تمام نقاط فارس آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری شهرستان شیراز بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پزشک خانواده شهری در شب میلاد امام زمان (عج) با حضور معاونان وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر مسئولان مربوطه در تمام نقاط استان فارس آغاز به کار می‌کند.

حمیدرضا قاسم‌پور افزود: همزمان با چهاردهم تیر ماه ستاد راهبردی کشوری برنامه پزشک خانواده شهری در مورد استان فارس در شیراز برگزار می‌شود و پس از آن با حضور معاونان وزارت‌های بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار فارس و سایر مسئولان مربوطه، آغاز برنامه به صورت نمادین در یکی از درمانگاه‌های شهر شیراز کلید می‌خورد.

وی بیان داشت: از روز شنبه، هفدهم تیر ماه جاری بیماران فارس در تمام نقاط این استان توسط پزشکان خانواده ویزیت می‌شوند و خدمات سلامت خود را از این برنامه و بر اساس نظام ارجاع دریافت می‌کنند.

قاسم‌پور بیان کرد: مراسم رسمی افتتاحیه برنامه پزشک خانواده شهری در فارس، به عنوان نخستین استان اجراکننده این برنامه در تمام نقاط فارس از جمله کلان‌شهر شیراز، در هفته آینده و با حضور وزیر بهداشت برگزار می‌شود، این در حالی است که بیماران از هفدهم تیر ماه جاری توسط پزشکان خانواده ویزیت می‌شوند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول