اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

بخش ورزش نیازمند برنامه‏ریزی بیشتری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: باید برای ورزش کردن در ایام مختلف برنامه‏ریزی کرد و ورزش به عنوان یک ضرورت در زندگی احساس شود.

بخش ورزش نیازمند برنامه‏ریزی بیشتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در همایش پیاده‏روی خانوادگی که با حضور بخشدار مرکزی و مردم روستای اسلام‏آباد دماوند برگزار شد، در جمع مردم این روستا، ضمن تبریک عید فرخنده میلاد امام عصر(عج) افزود: حضرت مهدی(عج) امید همه اولیا و انبیاست که با ظهورش وعده خداوند متعال در مورد برقراری حکومت مستضعفان به وقوع خواهد پیوست.

فرماندار شهرستان دماوند توجه به ورزش در زندگی را بسیار با اهمیت توصیف کرد و اظهار داشت: مهم‏ترین نعمتی که خداوند به انسان ارزانی داشته، سلامتی است و باید به آن توجه کرد.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: ورزش کردن یکی از راه‏هایی است که می‏تواند سلامتی جسم و روح را به انسان هدیه کند.

وی تداوم در ورزش را امری لازم ارزیابی کرد و بیان داشت: برگزاری همایش‏های پیاده‏روی در سطح شهرها و روستاها می‏تواند در مردم ایجاد انگیزه و آنان را به این موضوع تشویق کند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: باید برای ورزش کردن در ایام مختلف برنامه‏ریزی و ورزش به عنوان یک ضرورت در زندگی احساس شود.

در پایان این همایش پیاده‏روی به 40 نفر از کسانی که در این پیاده‏روی در روستای اسلام‏آباد شرکت کرده بودند، به قید قرعه جوایزی توسط فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی و دهیار این روستا اهدا شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول