اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش چالوس:

دولت 4 هزار سالن ورزشی در مدارس می‌سازد/ سهم مازندران 16 سالن

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: دولت دهم برای آموزش و پرورش 4 هزار سالن ورزشی و 400 استخر شنا در نظر گرفته که 16 سالن در مازندران احداث می‌شود.

دولت 4 هزار سالن ورزشی در مدارس می‌سازد/ سهم مازندران 16 سالن

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، کلنگ‌زنی سالن ورزشی درون مدرسه‌ای مجتمع آموزشی ولایت روستای مازوپشته و استخر شنای زنده یاد حاج حسین صلاحی کجور با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش چالوس ظهر امروز در این مراسم گفت: سلامت جسم و روح در گرو تامین و ایجاد زیرساخت فضاهای ورزشی و تجهیز و احداث امکانات مورد نیاز است.

محمدصادق فرزیب اظهار داشت: امروز ورزش حرفه‌ای نشانه توانمندی و اقتدار ایران در عرصه‌های جهانی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ورزش و تاکیدات ایشان به این امر بیان داشت: دولت دهم برای تحقق فرمایش رهبری دستور ساخت سالن‌های ورزشی و در نظر گرفتن تجهیزات و امکانات ورزشی را در برنامه کاری خود قرار داده است.

فرزیب ادامه داد: در این راستا تلاش و پیگیری ویژه‌ای برای تخصیص اعتبار لازم از سوی هیئت دولت برای احداث سالن‌ها و استخرهای ورزشی صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: در راستای اهداف سند چشم‌انداز 1404 نیازمند زیرساخت‌هایی هستیم که یکی از آنها توسعه فضاهای ورزشی است تا محیطی با نشاط و سالم را برای دانش‌آموزان فراهم سازیم.

مدیر آموزش و پرورش چالوس خاطرنشان کرد: وقتی به درستی اوقات فراغت دانش‌آموزان پر شود می‌توانند در کنار تحصیل گام‌های موثری در راه قهرمانی و پیشرفت در ورزش بردارند.

وی ابراز داشت: در پی مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در استان مازندران نیز با حمایت استاندار و تعامل اداره کل نوسازی و اداره کل آموزش و پرورش استان اعتبارات لازم برای ساخت فضاهای ورزشی در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: با احداث فضاهای آموزشی و ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان می‌توان استعدادیابی نیز در رشته‌های مختلف ورزشی داشت و فرمایش مقام معظم رهبری را نهادینه کنیم.

فرزیب متذکر شد: دولت دهم برای آموزش و پرورش 4 هزار سالن ورزشی و 400 استخر شنا در نظر گرفته و زمانی این تحقق می‌یابد که مسئولان استانی و شهرستانی نیز حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

وی در پایان اذعان داشت: 16 پروژه استخر شنا در استان مازندران احداث می‌شود که کلنگ نخستین استخر در چالوس به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول